Stafettberättelse 2 - diskussionstråd 2
Här pratar vi om stafettberättelsen, för att hålla allt utom själva berättelsen borta från den tråden.
Ordningen är:
NeferNefer
Torparmor
Ottr91
Sajtvärd på Skrivlust
- Redigerat 2025-02-20 19:23 av Crucio
Nu har jag lagt upp min text.
Larmknapp1 - nu är det februari - hur gör du
Låt dagen idag bli din bästa hittills!
- Redigerat 2025-02-01 13:22 av Torparmor
#1: Jag drar mig ur tyvärr.
Ottr91 - jaha då blir det din tur. Hoppas du är tillräckligt pigg 🤗
Hej jadå nu är jag pigg igen, som ni säger så är många sjuka. Jag knåpar ihop något idag eller imorgon
Jag får hoppa, har nyss blivit antagen till en skrivarkurs (reservplats) och missat de första fyra veckorna, så jag har fullt upp med att ta igen :)
#6: grattis! Va roligt. Då är det NeferNefers tur :)
#6: Grattis, så spännande!!
Jag skriver något senare 🌞
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
#7, #8 Ja, det verkar kul :) Det är världsbyggande i fantasy/sci-fi och just nu jobbar vi med att skapa flora och fauna.
#10: Distanskurs på Kristinehamns folkhögskola :)
Torparmors tur 🌞🐝
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Ottr91 Jag tror det är din tur nu
Har Lampknapp1 dragit sig ur helt och hållet?
Jag har fortfarande fullt upp…hoppar igen
Jag drar mig ur helt och hållet då jag verkligen inte har tiden just nu. Fullt upp i skolan och med annat
#18: förstår det, hoppas studierna är roliga 😊
Jag fixar något senast imorgon
ottr91 - ? Menar du att "jag" skulle sova hela natten kvar i Metes säng och inte gå till mitt rum?
Sorry hann skicka för tidigt. Hon vaknar i sin egen säng
Jag får nog pausa på obestämd tid, för mycket annat och för slut i huvudet :)
Frågar/säger till när jag kan komma in igen.
Om det är min tur nu ska jag be att få hoppa över ett varv. Det är körigt på jobbet just nu.
Då är det bara du och jag kvar Ottr91.
Jag har också rätt mycket med födelsedagskalas och fem deklarationer att sätta igång att samla uppgifter till.
Hur tycker du - ska vi köra en gång till och kolla om NeferNefer kommer med igen eller ska vi ta en paus på tex en månad och invänta övriga? Det är ju roligare om vi är fler
Jag tar gärna en paus i så fall, vi kan ta nya tag senare 😊
Tack, ja det känns bättre - ska vi satsa på att stara upp under vecka 15 eller veckan efter påsk (17)
Vi kan väl höras av v 15 för att se hur allt ser ut då?
Bra då lägger jag in en påminnelse 🤗.
Ha några trevliga veckor fram till dess
Detsamma till dig :)
Japp - och jag har fortfarande kvar en massa kontorsjobb (bla ett antal deklarationer) som jag ska balansera med tvätt av växthus, omplanteringar av drygt 30 st paprikaplantor och förbereda en släktpåskmiddag.
Jag vill gärna se åt vilket håll berättelsen ger sig av. Men det blir mycket snabba ryck om vi bara är två som skriver.
Kommer några fler skribenter in så är jag beredd att skjuta upp det hela till slutet av vecka 17, annars vet jag inte
Ja några fler hade nog varit trevligt, har just nu lite tappat suget.
Oj, den här tråden har jag visst missat. Ursäkta.
Då tycker jag vi gör ett lite längre break.