Skrivlust iFokus

Skrivlust

Läst 120 ggr
Romulus5
2025-05-26 17:52
0

Frågor om sajten och min story

Hejsan! Jag är helt ny när det kommer till story skrivande och även om jag läst och förstått reglerna vill jag fråga lite innan jag publicerar något. Storyn jag skriver är på engelska. Detta på grund av vissa ord (slang för könsdelar), som jag inte tänker skriva här för de kan verka utmanande till reglerna. Dessa ord har en betydelse i storyn och kommer att förklaras i den (dock inte vid tillfället de används). Det stod något om redigering så jag antar att någon läser och godkänner texterna innan de publiceras. Anledningen till att jag söker mig till detta forum är för att få feedback och vill mest ha någon som kan läsa min story och säga om de förstår vad som händer i den. Storyn i sig är vild när det kommer till hoppande i tid och platser med väldigt lite förklaringar i början. Den har allt som skräck, sci-fi, fantasy, drama, humor, romantik som i vissa scener kan vara detaljerade (och där kan det kanske vara ett problem med reglerna) Storyn är fortfarande under bearbetning så om jag publicerar något så blir det i ett par scener åt gången. Min egentliga fråga. Är detta en sajt för mig. Tackar på förhand om någon vill ge mig ett svar.

Crucio
2025-05-27 02:34
0

Sajtvärden här. Ja, du kan lägga upp den här. Inga inlägg läses eller godkänns innan de läggs upp och det gäller alla sajter på iFokus vad jag vet, skulle något bryta mot reglerna får folk anmäla inlägg efter att de har lagts upp. Men såklart finns det ingen regel mot att använda t.ex. könsord i en fiktionell text, det vore ju ren censur. Så varsågod att lägga upp texten.

Sajtvärd på Skrivlust