Runt fikabordet 2
På uppmaning kommer en ny tråd. Behåller bilden för vi går ju mot snö igen
Här tar vi upp smått som stort även sådant utan direkt koppling till "att skriva".
Meddelande från Crucio:
Länk till förra tråden: Runt fikabordet 1.
iFokus har infört ändringen att trådar nu kan ha max 100 inlägg, jag tror att det beror på att många upplever att sidan blir seg när trådar blir för långa. Vi gör därför en ny Runt fikabordet-tråd.
Låt dagen idag bli din bästa hittills!
- Redigerat 2024-10-30 10:10 av Torparmor
- Redigerat 2024-10-30 14:08 av Crucio
Blir gärna med och skriver i en stafettberättelse
- Redigerat 2024-10-30 10:09 av Torparmor
Jag skulle också gärna vara med och skriva en stafettberättelse!
#4: Jag skulle vara intresserad som jag nämnde tidigare i tråden :)
#3: Vet inte vad som hände, men när jag försökte klicka på din tidigare länk så fanns inte någon ny tråd så då gjorde jag en
jag kan tänka mig att vara med
#3: Jag hade gjort en Runt fikabordet 2-tråd sedan innan, men haft den dold medan jag fixade med den. När jag var klar glömde jag att göra den synlig vilket var varför länken inte funkade.
#5: Copypastade mitt meddelande från den andra tråden som jag hade skapat men tog bort, så det blev lite konstigt med ordningen.
Sajtvärd på Skrivlust
Gjorde en diskussionstråd specifikt för stafettberättelsen: https://skrivlust.ifokus.se/discussion/1597330/stafettberattelse-2---diskussionstrad.
Sajtvärd på Skrivlust
Funderar på hur jag ska publicera min bok…
Kdp är smidigt och har bäst pris för tryckt upplaga. Men.. Amazon… :/ och deras e-böcker kan tydligen kosta dig pengar om någon köper och återlämnar..
Draft2digital har inte samma problem med e-böcker, men blir osäker på vad slutpris för egna kopior hamnar på, och de har haft lite issues med tryck..
Båda två gör böckerna tillgängliga rätt brett..
(har kollat bod och publit också men valt bort).
Kanske tryckt upplaga via kdp och d2d som e-bok?