Ska skicka manus
Hej. đ
Jag har skrivit ett manus med bundna verser (rim), som jag tĂ€nker skicka ivĂ€g till ett bokförlag pĂ„ mĂ„ndag. đ Manuset bestĂ„r av 40 Dikter som jag har valt ut. Det hĂ€r Ă€r spĂ€nnande, för det blir mitt första ivĂ€gskickade manus. đ Jag Ă€r medveten om att jag troligtvis blir refuserad, men jag ser det hĂ€r som en spĂ€nnande utmaning. Det Ă€r nĂ€mligen sĂ„ att jag alltid har haft svĂ„rt för att visa andra mina alster. đ€
Jag tar tacksamt emot rĂ„d. đ
Har inga direkta rĂ„d för jag har inte varit modig nog att göra det sjĂ€lv Ă€n men jag vill önska dig lycka till đ

Lycka till!
Bea att du vÄgar. Inte vÄgar intet vinner :)
Ha en toppen dag :)
Tackar! đ
Vilket bokförlag tÀnker du skicka till?
Lycka till! Bra att du vÄgar!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Tackar!
Jag börjar med Norstedts Förlag. đ
Ok
BerÀtta hur det gÄr
Det ska jag göra. đ
Mitt rÄd Àr: ge inte upp om/nÀr du blir refuserad. Det gjorde jag. Tog det jÀttehÄrt och slutade skriva i 20 Är! LÄt INTE det hÀnda!!!
Cats are like potato chips - you can't have only one!
#10: Tack för ditt rĂ„d. đ
Att bli refuserad Àr mer regel Àn undantag för debutanter.
#12 Visst Àr det sÄ. Men det visste jag ju inte dÄ. Skickade in till ett enda Förlag - Bonniers dessutom! Jag var ung och tog refuseringen jÀttehÄrt. Inte en tanke pÄ att se det som en sporre, vilket jag ju givetvis skulle ha gjort :)
Cats are like potato chips - you can't have only one!
Jag blev refuserad. đ
Ok, hur mÄnga har du skickat till?
#16: Bara ett. đ Om det var mig du menade.