Tävling på sajten?
Jag funderar på att anordna en tävling i oktober här på sajten. Vad vill ni tävla i? Utlottning? Skrivtävling? Ren utlottning eller kombination av den som skrivit ett bidrag har lottchans att vinna?
Jag planerar att ha en bokvinst, så det blir inget märkvärdigt . Om jag kommer till bokmässan, så ska jag köpa en viss bok där och lotta/tävla ut den här på sajten. Kommer jag inte till bokmässan så ordnar jag vinst på något annat sätt.
Jag tycker det vore kul med någon form av skrivtävling där man måste lämna in ett bidrag för att få vara med i tävlingen. Om det sedan blir utlottning eller någon form av jury som bestämmer vem som vinner spelar ingen roll.
Kanske en text av valfritt slag (dikt, berättelse) på max X-antal ord med tema höst, till exempel?
Frågesport, kanske? Para ihop författare med deras titlar/bokserier? Och PMa svaren till dig? (problemet där är väl att man lätt kan fuska med google el dyl)
Blacksmithfarm, sajtvärd på Körning iFokus
Var med och tävla: iFokus Sportfoto 2014
Ordet tävling gör ju att man triggas med en gång :)
Så någon form av utmaning tycker jag du ska köra på - Dikter ligger mej varmt om hjärtat och därför är jag lite ego…så röstar på dikttävling i något "udda" ämne kanske?
Mys på…höst och en skrivande penna, inget kan vara bättre!
Allt gott
Effy
finns inget jag kan tillägga, dikttävling, skrivtävling
Hade ju varit kul att köra olika geners som tex haiku eller rysarnoveller.
Enda grejen jag kan undra över är ju hur det ska utföras, tex noveller på minst 500 ord kan ju bli jobbigt att läsa om man ska sitta och läsa alla uppifrån och ner.
Så om det tex är röstning så blir det ju orrättvist om man hamnar längst ner för att kanske inte alla orkar läsa allt.
Ja att komma långt ner bland bidrag gör inte tävlingar på nätet lätta;
så en tävling med korta bidrag, det kör vi på! (tycker jag :O)
Åh vad jag blir triggad nu!
TÄVLING, TÄVLING!!
Skrivartävling eller dikttävling vore kul att ha!

Jag tycker valfri text efter ett visst tema och utlottning! 
Jag håller med #6 :)
Jag tycker tävling med ett visst ämne verkar väldigt intressant! :D
I'm gonna let my little light shine