Författarkortleken
Någon som känner till författarkortleken eller har använt den?
Den är ganska dyr. På Adlibris kostar den 426 kr.
http://www.forfattarkortleken.se/pdf/press_fragorochsvar.pdf
Jag har bläddrat igenom den och den är jättefin. Precis som du reflekterade jag över det jättehöga priset. Njä… den var inte värd det i mina ögon.
Själv kör jag med en tarotlek istället när jag kör fast, det är billigare (ca 150 kr) men funktionen är densamma.
parsley, hojta till så fixar jag fram 52 skrivövningar… gratis
Timer har du i telefonen, väckarklockan eller på spisen och papper och penna har du säkert redan hemma.
Priset på författarkortleken var ju hutlöst, men kan nog bra som present till en skrivsugen vän som man håller av…. om han/hon fyller jämt, vill säga.
Med varm och vänlig hälsning
Annie
www.joella.bloggplatsen.se
SÅ persley. Du gav mig en idé.
Jag gick in på vistaprint, tillverkade och beställde 1500 visitkort för ett 415:- inkl. svindyr frakt.
Nu kommer jag att terrorisera familj släkt och vänner att skriva ord eller meningar på den baksidan och göra egna kortlekar som jag kan göra Skrivövningar efter. Dessa kommer att räcka hela livet :)
Med varm och vänlig hälsning
Annie
www.joella.bloggplatsen.se
Hej.
Jag tipsar om att använda ett gammalt bild-memory som "input" jag hittade några på loppisar och hällde dem i en korg att sedan "dra ett ifrån"
Tipsar även om gamla magnet-orden, i en röra i en korg …
mvh Angélique Morgonöga
Tack Annie-E för tipset, jag gjorde nästan likadant på VistaPrint, enklaste korten och det här ska bli så kul att få ihop en härlig hög av ord =D