Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikett: ot-utanför-ämnet
Läst 550 ggr
parsley
0

Vad vill ni läsa om?

Är det något speciellt ni väl läsa om på sajten? Något ni saknar eller vill läsa mer om? Vill ni ha tävlingar? Är ni nöjda med sajten som den är? Vilka förändringar vill ni ha?

Varga
0

Det är ju lite tråkigt att inte fler är aktiva här, men det kan ju inte sajtvärden göra så mycket åt…

Tävlingar är alltid kul! I övrigt så är det väl mer aktivitet över lag, men sånt är svårt att få igång…

parsley
1

Tack # 1. Ibland känner man sig så otroligt oinspirerad. Det verkar inte finnas något att skriva om på sajten.

Jämför man med andra skrivsajter på nätet så tycker jag ändå att den här står sig rätt bra. Många "författardiskussioner" förs i slutna grupper på facebook numera och det är en ganska vuxen publik i de grupperna och det krävs tyvärr att man känner någon som känner någon så man blir inbjuden. Går man skrivkurser odyl så kan man också få ett facebookkontaktnät inom skrivande.  Många som dyker upp här på sajten är yngre och behöver kanska ha hjälp med ett skolarbete el dyl.

blacksmithfarm
0

Jag är nog nöjd som det är nu, men tävlingar är ju inte fel ;)

Kanske någon artikel om hur man källhänvisar och skillnaden mellan faklitteratur och skönlitteratur när det gäller källhänvisning? Likaså hur man gör om man vill citera låttexter och liknande. (tror att det delvis diskuterats här i någon annan tråd?)

Jag är ju inte med i någon "facebook-diskussion" - så jag vet inte vad skillnaden är mellan dem och denna sidan…

Blacksmithfarm, sajtvärd på Körning iFokus 
Var med och tävla: iFokus Sportfoto 2014