Designa bokomslag!
Har gjort ett arbete om bokomslagsdesigners och blev nyfiken på hur det skulle vara att designa omslaget för en bok. Har gjort en del omslag till magasin men det är ju inte riktigt samma sak.
Så om någon behöver hjälp med ett bokomslag så ställer jag gärna upp mot en mindre kostnad (eftersom jag är ny på detta).
Jag läser igenom boken för att få rätt känsla för det, jag kan göra illustrationer och fotografera. Jag kan även mycket om typografi om man vill ha ett omslag med bara text.
Har företag med f-skattsedel också så det är inga problem.
Hör gärna av er!
Vad har du för utbildning?
Hej MajaL! Jag har gått medieprogrammet 3 år med inriktning grafisk kommunikation/form på gymnasiet. Sedan 4 år på Mediedesign vid Luleå tekniska universitet. :)
Jag kikade på din hemsida sedan. Det stod visst där också. Du är riktigt duktig! :)
Jo just det, det står där också! Tack så mycket! Vad pysslar du själv med? Skriver du mycket? Funderar du på att skriva en bok kanske? :)
Haha, jo då. Jag skriver mycket. Dagligen. Bok är redan skriven samt tryckt och fler lär det bli. Omslag fixar jag dock själv. Även jag fotograferar. ;) Du kan se min blogg i min signatur. Där syns en del av det jag pysslar med.
Okej :) Roligt! Ska spana in din blogg :)