vilka krav för att skriva här?
om jag bara vill skriva av mig och få ur mig..är detta forumet för mig då?
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Det här forumet fokuserar på skrivandet som konstform: att uttrycka sig i text, vare sig det är Dikter, noveller, facklitteratur m.m, att få konstruktiv feedback på det man skriver och att utveckla sitt eget skrivande.
Behöver du skriva av dig för att du mår dåligt eller så finns det en rad andra ifokussajter som sorg, ensamhet, ångestsjukdomar mfl. Jag tror att fler kan hjälpa till och ge goda råd där. :)

# 1 Tack Bea för ett bra svar! Då vet jag!

#2 Det var så lite så! Jag hoppas att du hittade rätt sajt (vilket är guld värt, det vet jag själv) och sen är du alltid välkommen hit om du vill ha tips eller konstruktiv kritik om ditt skrivande :)
Ha en bra kväll!

Jag har läst några av dina inlägg på bokstavsfolk, och jag måste säga att jag tycker att du skriver väldigt, väldigt bra Svea! :)

# bea28 oj… okej…tack
…
skriva bör jag annars dör jag..helt och hållet,från början till slut.Enda sättet att överleva.Att vara helt ärlig.Anledningen till att skriva så andra ser har jag undrat över varför jag gör/behöver,men tror nog att det är för att få råd,stöd,samt att se saker och ting från olika människor perspektiv.
Jag tackar så mkt för komplimangen.Den får bli min egna veckans höjdpunkt som jag tar fram när det blir för tungt.
Tack bea28!
Må bäst!