Min alldeles egna bok!
Hade som projektarbete nu i trean att göra en frågebok, "Frågor du aldrig trodde du skulle svara på om dig själv- och andra saker att fylla i svaret på", beställde den från Vulkan.se för ett tag sedan och idag fick jag hem två tryckta ex. i brevlådan. Fatta känslan alltså, att stå där med en bok man själv skapat! Det ger mig verkligen mersmak, för att skriva riktiga böcker alltså. Kvalitén var dessutom riktigt bra på boken, så det är svårt att vara annat än nöjd.
Kände bara att jag var tvungen att skriva det och jag rekommenderar varmt Vulkan.se för er som vill ha era böcker tryckta :P

wow, vad häftigt! Förstår att du blev nöjd, boken är jättefin :) Vilket program går du på då? :D
Grattis! Titeln är spännande. Kan du berätta om vad den innehåller?
#2: Tack :) Boken innehåller helt enkelt (som titeln säger) en massa frågor att fylla i svaret på. Det är mestadels frågor om dig själv, ditt liv, dina upplevelser osv. Några kapitel med frågor är barndom, mat, musik, stil, internet, resor osv. så det är väldigt mycket olika.Tidsfördriv kan man säga, helt enkelt ;) Jag bifogar en bild på en sida ur den så kanske du förstår bättre.
Någon gång ska jag skriva en "riktig" bok också men denna bok gjorde jag som sagt som projektarbete så den fick bli min första.
#1: Använde mig av Adobe Indesign när jag gjorde boken, lättast att få allting som man vill ha det då :)
Kul! 

#3 alltså, jag menade gymnasieprogram :)

Skriver man så rekomenderar jag att man publicerar sina alster på t ex Vulcan eller via något liknande företag. På så vis så håller man reda på det man skrivit, både för sin egen skull och kanske även för andras skull. Det kostar såpass lite att det är värt pengarna enligt min uppfattning. En bok i hyllan är roligare än en pärm och säkrare än datafiler, som de flesta brukar vara slarviga med att säkerhetskopiera. 
Fick idén att göra en bok de artiklar om artister jag skrivit för http://www.kafe-k.se/ om bl a Dan Viktor (Andersson) och Florence Valentin. Fast det blir ett senare projekt, får skriva om ett par till. Känner jag mig riktigt kaxig så kan jag ta med boken och be att artisten skriver något i den åt mig också. Det fungerar ju inte med alla artister men en del brukar ju vara rätt pigga på att skriva autografer.
Snygg bok och ett minne för livet.
#5: Jaha :P Jag går medieprogrammet.