Skriva på Kafé K ?
Driver tillsammans med ett tiotal vänner kultursiten Kafé K sen juni 2008. Den är helt ideell och vi gör bara det som roar oss. Vi gör intervjuer, skriver konsert- & skivrecensioner, har tävlingar, skriver kåserier, poesi. Det finns en fotoavdelning och en konstsida. Boktips och reseskildringar har vi också.
I ett försök att bredda och förnya oss söker vi personer med ett brinnande intresse för olika kulturella uttryck.
Gillar du att skriva, är minst 18 år och gärna vill ha en bred kultursite att publicera dina texter på, kontakta mig så kan vi diskutera vidare. Är du även duktig på musik, litteratur, fotografi eller annat är det förstås bara ett plus.
Välkomna!
Maila mig på mats_klasson@kafe-k.se

Tack för tipset. Låter väldigt intressant. Synd att jag gör så f-bannat mycket redan. Annars vore är det helt i min aveny så att säga. Funderar, funderar… /Kata
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Hej Kata(rina)!
Du är välkommen att delta när du får tid och lust. Du vet var vi finns (www.kafe-k.se eller på forumet http://kafek.forum24.se/kafek.html ).
Berätta gärna lite mer om dig själv och vad du skulle vilja skriva om, i ett mail till mig.
Mvh Mats K.

Fniss är Medarbetare på denna sajt bland annat :-). och miljoner andra saker. Får fundera. Natthälsning/Kata

Var inne på er sajt och inser att jag inte kan bli medlem hos er. För jag ser dåligt och har svårt för att läsa vit text på svart bakgrund. Sedan gick det inte att dra upp texten. Synd för allt som handlar om att uttrycka sig är kul. Kanske någon annan som inte har skada på ögat kan gå med. Men glöm inte denna sajt, för då blir jag grining. Morrar…
Vore kul förresten om du skrev något här, Mats :-). /Kata(rina)

Gillar Kafé K, underbar sida, klart intressant. Både Perssons Pack och Bob Dylan har fått läsvärda artiklar.
Tråkigt att du inte kan läsa texterna på Kafé K, Kata. Har du provat olika webläsare? Kanske går det att förstora texten med någon annan webläsare.
parsley har jag haft kontakt med per mail. Hoppas du fick mitt svar på ditt mail. Maila mig gärna så kan vi diskutera vidare. Víll gärna ta del av dina idéer och uppslag.
Föll på min ålder, haha. Men det är nog lika bra, är redan medlem i alldeles för många sidor egentligen!