Jeppe7 texter
Only a Ghost
I am only a ghost
I pretend to suffer from old days
Will you give me shelter where love hydez?
Or am i only your imagination?
Do i have to become more real?
Don´t you feel the chill i deliver 2 you?
Or do i have to become more real?
Or maybe i am only your hallucination?
Är ingen expert på engelskaläsning, men det lät fint! Tänk bara på att det alltid ska vara stor bokstav i ordet "I" när det är engelska ;)
Jag vet men är ingen expert på att skriva, det där var min första poetiska text jag någonsin skrivit. Jag gav det ändå ett försök att skriva på engelska
Jag tycker det var ett bra försök och för att vara det första poetiska du skrivit var det jättebra! 
Tack det var snällt sagt
Tack för de goda råden..

Hejsan, Jeppe. Tack för den fina dikten. Den första, otroligt duktigt.
Jag andrade namnet på din tråd, för vi brukar låta alla skriva sina texter i samma tråd så blir det inte en dikt/text per tråd. Det gör det oöverskådligt. Något vi lärt oss här :-).
Tillbaka till din dikt och iFokus. Fundera op hur saker ska ställas upp. Dy kan göra som du gjorde med dubbelt mellanslag mellan varje rad. Eller så kan du göra stycken, där du håller ihop meningar som handlar om samma sak så att säga. Du kan se skillnaden nedan. Se inte detta som ett klagomål, utan snarare för att du själv ska se skillnaden på hur saker ser ut så att dü får fram budskapet som du vill och underlätta läsandet för läsaren.
Only a Ghost - som du skrev
I am only a ghost
Will you give me shelter where love hydez?
Or am i only your imagination?
Do i have to become more real?
Don´t you feel the chill i deliver 2 you?
Or do i have to become more real?
Or maybe i am only your hallucination?
**Only a Ghost - en annan variant av uppställning
**I am only a ghost
Will you give me shelter where love hides?
Or am I only your imagination?
Do I have to become more real?
Don't you feel the chill I deliver to you?
Or do I have to become more real?
Or maybe I'm only your hallucination?
Det är bara en tanke. Du är väldigt duktig, speciellt som det är din första poetiska text. Applåder. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Tack så mycket visste inte att jag på något sätt är duktig…och det är jättebra med tips, så jag har lite att jobba med framöver, vilket bara är bra

Fortsätt bara med det duktiga jobbet! Du kommer säkert skriva fantastiska texter i framtiden.

Okej, jag är inte så bra på stavning och uppdelning av texter på korrekt sätt, men ville mest uttrycka mej det jag hade inom mej.
Jag arbetar på att göra det bättre, men jag håller oxå på och tecknar lite emellanåt..så jag hinner inte med alla dessa talanger(skrattar)
Men tack ändå : )