Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikettskrivlust
Läst 930 ggr
Sweelin
0

Ny här :)

Hejsan! Jag heter Elin och är 15 år :)

Jag har kikat runt lite här inne, och har faktiskt inte sätt denna sida förut :o Eller jo, men då trodde jag bara att man typ kunde komma in här då man hade tråkigt eller nått och bara skriva av sej lite :P:P

Men som sagt så har jag kikat runt och jag blev faktiskt intresserad av den här sajten :)

Jag själv har alltid skrivit, sedan jag kunde skriva ungefär :) Jag har MVG i Svenska och skriver många långa sagor, och lite Dikter där emellan :):) Den längsta sagan som jag inte är klar med ännu är på 50 sidor, men jag har ju jobbat något år med den.. Men har uppehåll just nu eftersom jag bara har Wordpad att skriva i, mitt Microsoft försvannFlört

Det ska bli kul att få diskutera lite med er som är duktig på just att skriva :D

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

bjarvamor
0

Hej Sveelin!

Och välkommen hit till skrivlust. Jag tror att det finns en hel del av medlemmarna här som är i din egen ålder, så du kan säkert få många glada stunder här inne!

Vi övriga som inte är i 15-års åldern är ganska så snälla och roliga emellanåt, och dessutom kan vi säkert ge dig tips och råd ibland i ditt skrivande!

Om du vill lägga ut dina texter så kalla de för Sveelins verk och samla det i den tråden, så blir det lättare för dig själv att hålla reda på och inte så rörigt i trådarna. Titta hur de andra har gjort!

Håll till godo/Bjärvamor

Sweelin
0

Tack så mycket! :D Ska börja skriva mindre texter just nu eftersom mina aldrig tar sluuuuut ;);) Så ska ni också få se hur jag skriver och sånt :) 

Ska försöka få ett nytt Microsoft nu så att jag kan börja skriva nya sagor/berättelser, noveller och kanske några Dikter ;)

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

vanessa
0

Hej och välkommen hit. Vi är som sagt en massa "typer" här som älskar skrivandet på alla olika nivåer. Jobbigt att bli av med wors. Skulle nog slita mitt hår då, sedan skrika så högt att Microsoft skulle skicka en snabbt som sjutton för att få tyst på mig.

Bra med MVG. Det var faktiskt min lärare i svenska  som förstod att jag levde för skrivandet, och lät mig gå min egen väg. Så jag slapp göra det som de andra gjorde. Tack vare henne, så satsade jag senare på skrivandet.

Sköt om dig. /Vanessa (Bjärvemor, så vi är snälla :-))

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

parsley
0

Ladda ner Open Office. Det är gratis och du har ett komplett ordbehandlingsprogram som kan ersätta Word.