Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1061 ggr
bjarvamor
0

Gott Nytt År

Hoppas att ni alla här får ett Gott Nytt År! Själv ska jag vara ute på landet med hästar och hundar omkring mig. Några tjejjer som samlas över en god middag och dricka gott vin och lite champagne på tolvslaget! Vad ska ni göra?

vanessa
0

Gott nytt år på er alla.

Själv ska jag göra - inget. Precis som jag gillar att fira nyår. Det blir jag och min man, vi brukar åka till stan och kolla fyrverkerierna. men får se hur det blir denna gång. Ska dock laga lite god mat tänkte jag.

Nyårskramar till er alla. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

AnneN
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gott nytt år! Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

mommo
0

Gott Nytt År allaGlad

Själv har jag jobbat ikväll och jobbar igen från kl. 7 imorgon. Så det blir inte mycket firande, jag bara tar det lugnt.

ryttarn
0

Firar nyår tillsammans med mina fyra underbara barn. God mat och dryck samt gemenskap, det är vad Nyår handlar om för mig….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Tatsja
0

Gör som jag brukar. Sitter framför datan och hör hur alla skjuter iväg massa pengar.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

skogstrolletbarbro
0

Gott Nytt År - på er alla.

Vi har idag skjutsat hem mina svärföräldrar som gästat oss under både jul och nyår. De bor så långt borta så de har gästat oss under alla helgfestligheter. 20 mil enkel väg är det dit de bor.

Vi har varit tillsammans mina båda åldriga föräldrar samt min makes dito. Det är så-å roligt när dom kan vara med fortfarande och kunna delta i gemenskapen. Sedan har våra barn varit hit i omgångar och som vanligast har vi varit allt som allt 14 - 16 personer och 4 hundar, ibland 5. Det har faktiskt kännts att man funnits till - men det är roligt att alla kan platsa och att alla kan känna sig välkommna!