Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikettskrivlust
Läst 1188 ggr
johan86
0

Bil Köp!

skall köpa bil i maj nästa år(2009) vet bara inte vad just nu funderar jag på tre olika modeller! Ford eskort, renoult clio, houndai accent finns de någon som kan rekomendera någon av dessa bil märken? någon kanske har en sådan här bil?! Vore bra att veta vad för kostander de handlar om när de gäller rep, bensin, skatt, försäkring osv. tacksam för alla tips vill också be om ursäkt om detta ämne platsar dåligt här! tänkte att med tanke på sajt namn så antog ja man fick skiva lite vad som inom ramen av regler!

bjarvamor
0

Hej Johan 86, och välkommen hit! Det kanske inte är den bästa sajten för att få svar på dina frågor, om du får några svar överhuvudtaget? Vi som är medlemmar här inne har nog inte så stort intresse för bilar, tror jag! Men frågan är fri!

Min bästa bil var en Toyota Camry automat, och den hade jag i många år. Den bara gick och gick och hade gått 46 000 mil när jag skrotade den och då var det inget fel på motorn! Så en Toyota kan jag rekommendera.

Men vi kanske kan locka dig till att börja skriva istället? Du kanske kan skriva om olika bilmärken, så kallade annonstexter, om du är intressearad av bilar? Flört

johan86
0

#1 Gillar verkligen bilar kan inte mycket om dem dessvärre fast de är ett fint tips jag får av dig skall helt klart tänka över de!

Tatsja
0

Allt beror på hur länge du haft körkort. Ta reda på försäkringspris för dig, eller gör som jag och min son. Jag står på bilen och gör det i 5 år. Då blir det inte så dyrt.

Tänk sen efter hur mycket resevdelar kostar om du vill mecka själv. Skatten för olika bilar.

Finns mycket att tänka på om bilköp.

Du får gärna pm:a mig också, så ska jag försöka med sonens hjälp, lotsa dig.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

johan86
0

#3 tack för de skall ta kontakt när jag kommer närmare summan pengar bilen skalöl kosta har ju inte alla pengarna än!

Lill-Kisse
0

Bensin? Du bör väl satsa på en miljövänlig bil - eller hur?

johan86
0

#5 har funderat på de men blir de inte dyrare med en sådan? menar den vanliga bensinen liger på bra pris nu men är helt klart inte särkilt miljövänlig! Lite tråkigt:( har ju hört att de miljövänliga bilarna är dyrare än de vanliga ju!