Vilken bloggsida tycker du är bäst?
Frågan ställer väl nästan sig själv, tycker ni inte?
Är det blogspot, blogg.se, msn spaces, eller nån annan bloggtjänst?Svara i alla fall.
Har svårt och bestämma mig vart jag ska blogga… :/
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Blogg.se tycker jag klart är bäst. Snyggast och möjlighet att byta layout (samt ändra på den layouten man väljer). Enkel att använda och visar statestik på besökarna.
jag gillar nogg.se

bloggspace.se

Lutar nog åt:
1: Blogg.se
2: Blogspot.com

blogspot.com
Jag bloggar på publishme.se (men det är ju blogg.se). Tycker det är bra eftersom att man kan designa bloggen som man vill ha den, om man har lite kunskaper om kodning. Annars bloggar några av mina kompisar på bloggagratis.se, där har de ganska många besökare per dag trots att de är nya. Så vill man ha många läsare på bloggen så kanske det är ett bra ställe att blogga på? :)

för att göra det ännu svårare att bestämma sig finns en bra tjänst hos www.wordpress.com ^^

Jag tycker helt klart att blogg.se är bäst! :)
/Sandra
lovato.blogg.se - MIN BLOGG!
Jag tycker iFokus är bäst. :)
(Fast hade jag inte varit så subjektiv hade jag nog sagt WordPress)
På tal om bloggar, kan ni inte kommentera min fråga som jag skrev på nystartade Bloggande iFokus?
Mvh // Johan

Jag har hittat en rolig blogg till
där man måste vara väldigt fördomsfri..Siten http://www.hanky.se/ startades i våras och jag har en blogg sida där också sen dess.
Jag chattar med Linda Rosing, Dominika Peczynski och Majsan Keller bl.a. Roliga tjejer det där
och inte ett dugg blyga .
De oförglömliga Barbarellas finns med på ett hörn och har nu blivit mina favoriter…
Bloggar är inget jag rbukar engagera mig i måste jag nog påstå.. Ingen tid för sådant! =)

Bra avslappning och ideer sprutar ur en =))
Men lägg inte upp Dikter där, det är en av många sidor som jag lyckats bli avstängd från pga vissa så kallat erotiska dikter:)
Har vart runt lite överallt.
Bloggspace.se: Kändes inte så seriöst och blev jobbig att läsa då det finns mycket i "marginalerna". Och nej, det kändes inte så seriöst som jag ville ha det. Bloggade annars där i flera år men nej. Tillslut så tröttnade jag. Men om man inte bryr sig så mycket om hur det ser ut och så, så är det ju väldigt lätt att använda och väldigt lätt att hitta nya kompisar men nej. Jag gillade den inte.
Blogger.com (blogspot.com): Var även där. Hade två bloggar under en ganska lång tid men jag tyckte att det blev väldigt svårt att söka upp nya roliga bloggar genom hemsidan och man fick inte så många basökare och komentarer då många är från andra länder. Sidan är ju engelsk (kan få svensk text). Det var ganska lätt att få snygga layouts även om man inte var så haj på allt det här med koder och sånt. Genom hemsidan pysam.com kunde man hitta tusentals fina layouts. Rekomenderar! Men annars så fastnade jag inte för blogger.com heller.
Blogg.se: Här hittade jag verkligen hem kändes det som. Har haft min blogg där i ca 2 månader och stormtrivs! Visst, det är ganska svårt att få ihop en snygg design om man inte är så kunnig i allt med koder och sånt men jag frågade bara en annan som var haj på det så fixade hon det åt mig. Och jag blev jätte nöjd.
Hela sidan är svensk och man får jätte lätt besökare och efter bara någon timme hade jag fått massor med komentarer då alla hälsade välkommen och så. Det är också jätte lätt att hitta nya spännande bloggar på deras startsida som man kommer till direkt då man skriver in blogg.se i webbläsaren. Jätte roligt.
Tycker definitivt att blogg.se är bäst och jag kommer nog stanna där förevigt!
Hoppas att du hittar rätt och ett tips är att prova sig fram. Hade säkert en 3-5 bloggar innan jag hittade rätt.
Lycka till!
Blogg.se tycker jag, där kan man utforma sin blogg hur man vill, nästan obegränsat. Dock kan det vara lite knepigt om man är mindre bra på html och css.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Att bara skriva texter, lägga in bilder och länka till YouTube var inte min grej. Därför har jag förkastat alla förslag här ovan i tur och ordning. Det blev Vox.com, som har en massa fina bakgrunder att välja på, variation på layout, olika typsnitt, färgsättning etc.
Man kan lägga in såväl bilder som musik direkt från den egna PCn och slipper gå omvägar via webbarkiv. Nästan bäst av allt är att jag kan begränsa läsekretsen till mina vänner och bekanta. Jag skriver ju inte för den stora allmänheten, utan de jag vet är intresserade av ämnet.