angelclaws texter
har inte haft nån sån här tråd förr så…. Här kommer ett alster jag komponerat ikväll:
Saknad!
Du fattas mig, jag saknar dig,från djupet av min själ
Du var den som aldrig svek mig, Du var den som ville väl
Du var den som alltid stöttade då världen var för stor.
Du otroliga fantastiska, du var en själabror.
Du är älskad, evigt saknad, och jag kommer alltid minnas
Jag hade bara önskat, att du fortfarande hade fått finnas…
©Angelclaw
Vila i frid älskade vän… kan inte fatta att det redan gått 7 år…kommer aldrig glömma dig.
Vad kul att du delar med dig, och speciellt att du gör det på denna sida 
Det ska bli kul att läsa mer av dig, så jag hoppas att du fortsätter dela med dig!
Välkommen till sidan förresten!
Underbar text i all sin sorgsenhet och en stor tumme upp till dig.
/kram Bappi
Ps Hur satte man dit tecknet för copyright igen :-)
Tack Angelclaw!
Vet att jag nyss har sett hur man gör det själv, här på denna sida och hade tänkt skriva upp det men…
ctrl + alt + c och då får man i word ©

The world is missing an angel
We'll never know, why you had to go
all we know, is that we miss you so
Because the world has lost an angel.
We loved our little angel
She filled our hearts with joy and love
now she sits on a cloud and is watching us from above
But we will always love our angel.
©Angelclaw
En dikt jag skrev -03 då en av mina kompisar somnade in, Den första dikten i denna tråd var dock en annan kompis som tog bort sig. Jag bearbetar mina känslor med att skriva, därav dessa verser. 
Underbart med att du delger oss av din djupa men känslofyllda sorg plus en uppskattning på att livet har så mycket att ge ändå och allra helst med en sann vän vid sin sida.
Detta ger mersmak/ kram Bappi

Tack! Både bappi och bjarvamor :)
Mitt skrivande har ofta varit det som fått mig att orka gå vidare då det varit som tyngst. Jag är inte så låst på något speciellt versmått eller språk, utan skriver bara det som hjärtat vill förmedla, så om de är bra eller dåliga vet jag inte, men innerliga är de. 
Jag tycker alla här inne är helt fantastiska! Det finns massor av talang här inne, och jag känner mig tacksam och ödmjuk över att få vara i erat sällskap! Åter igen, tack :)
Givetvis får du vara det!