Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 852 ggr
Guldgruvans1
0

OT: Grattis till mig

Idag blir jag tant och har imorse fick jag födelsedagssång utav mina döttrar innan jag hann kliva upp ur sängen….fyller 29år idag och det firas med fransk choklad tårta och aprikosknyten.

Finaste födelsedagspresenten var teckningar målade av mina döttrar.

Kram!

SusanneStromstedt
0

Grattis! Men tant på 29 år??? Då måste jag vara en riktigt gammal  skräcködla med mina 44  år *skrattar*

Guldgruvans1
0

Känner mig äldre…min kropp är lite trött…hihi…

Tackar för gratulationen!

Kram!

Angelclaw
0

Haha jag kan också känna mig som en tant och jag blir 27 om ca två månader Oskyldig

#1 äh inte då!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

bjarvamor
0

Om ni kallar er för tanter då törs jag inte tala om hur gammal jag är! Jag är livrädd för att bli tant eller tantig, haha!

Men grattis på 29 års-dagen Guldgruvan!Flört

vanessa
0

Grattis säger jag och skakar okontrollerat. Då är jag verkligen tant. Fast jag gjorde vuxentestet på nätet, enligt den så har jag inte ens kommit ur tonåren :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Guldgruvans1
0

Tackar alla!

Angelclaw
0

Skäms Guldgruvan: herregud, jag ser att jag inte skrev grattis, ber om ursäkt. Jättegrattis och hoppas att din dag var jättebra! Skrattande

//Tess

Sajtvärd på Motor

Guldgruvans1
0

Tackar Angelclaw! Min dag blev superfin, med tårta och kära vänner och släktingar.

P.s heter Guldgruvans1…

Angelclaw
0

#8 Haha förlåt, den här datorn kapade av det ;) Nån inställning antar jag! Bra att din dag blev fin :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

emsems
0

Grattis grattis!
Jag är inte 29 än, men fyller 25 i februari. Det känns faktiskt ganska lagomt. Ibland känner jag mig som 40 med en trött kropp, vardagen och när jag ser hur andra i min ålder uppför sig. Men samtidigt faller jag tillbaka i "rätt" ålder då och då när jag låter tvätten ligga, struntar i kattlådan och istället tar ett glas vin och går på krogen. En kväll i månaden är ungefär vad som behövs, sedan känner jag mig rebellisk och återgår till vardagen igen… Haha!