Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikett: skrivlust
Läst 789 ggr
emsems
0

Medarbetare sökes!

Hej alla trogna sajtbesökare!
Vi som jobbar med skrivlust har just nu jättemycket att göra privat, vi har alla lyckats tajma in det så bra att vi knappt har tid alls att vara inne på sajten. Detta leder till att det blir lite dött på denna sajt, vilket givetvis är jättetrist. Vi söker därför just dig, som är aktiv på sajten, och vill hjälpa till att få full fart på forumet igen!
Det vi önskar är att du är medlem på sajten, är aktiv och både skriver samt läser andras texter. Du kanske har bra idéer till utmaningar, tävlingar och annat? Viktigast är ialla fall givetvis att du tycker om skrivning i alla dess former och vill vara en del av teamet!

Låter det intressant? Skicka ett PM till mig med en kort presentation och om du har några bra idéer för forumet, så återkommer jag till er!

emsems
0

Putt!

emsems
0

Putt!

emsems
0

putt putteli putt putt

precis
0

du börjar låta som Storpotäten ifrån Staffan Westerbergs Vilse i pannkakan

emsems
0

#4 Hahha Skrattande

Buuc
0

Jag skulle gärna vilja bli Medarbetare, men jag är rädd att jag inte är så himla aktiv..

emsems
0

Det är ju bra om man är inne några gånger i veckan. Tror du att du har möjlighet att vara det?

Buuc
0

#7 Jovisst, gärna. :) Jag kan nog göra bättre ifrån mig.

emsems
0

Skicka ett mail till mig enligt #0 så ska du få vara med i vårt urval av vem som blir vald