Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikett: ot-utanför-ämnet
Läst 905 ggr
SusanneStromstedt
0

Cosmopolitan söker bloggare

Nån intresserad? Så här står det:

Kliv in i Cosmos värld! För oss på cosmopolitan.se är du det viktigaste.

Älskar du att skriva och älskar du Cosmo - då kanske du är tjejen för oss! Vi söker nu med ljus och lykta efter en äkta Cosmotjej som kan bli vår alldeles egna bloggstjärna. Hon kommer att få skriva både på cosmopolitan.se och i tidningen. Så var inte blyg - blogga till dig en plats i strålkastarljuset!

Du är alltid stjärnan och du är alltid i fokus. Just nu kan du bli vår alldeles egna bloggstjärna, och få skriva både för cosmopolitan.se och för tidningen. Dessutom kan du ladda upp bilder i Cosmos fotoalbum på din bästa outfit, samt det i ditt liv du älskar allra mest. Vi har även kallat in en Jourhavande killkompis som står redo dygnet runt för att svara på dina allra klurigaste frågor. Så välkommen in till cosmopolitan.se - sajten där du är en del av innehållet!

Varma hälsningar, Ulrika Ek Webbredaktör cosmopolitan.se

http://www.cosmopolitan.se/egokick/tavling/2008/10/14/bli-cosmos-bloggstjarna

Nån här på skrivlust känner sig säkert manad att "give a try" Detta kan vara en riktig guldgruva, om ni är duktiga nog

emsems
0

Cosmopolitan handlar väl mest om snusk? Ialla fall dem jag läst. Vet inte mo jag vill sxponera mitt kärleksliv på det sättet Tyst

SusanneStromstedt
0

Men Emma! Det är ju en modetidning =)) Kanske det stått nåt om sexliv där i , men man måste ju inte läsa eller skriva precis det Glad.

Det är ju valfritt bloggande som gäller/ Kram

emsems
0

#2 Haha, modetidning är bara deras framsida. Bläddra igenom den så tror jag du ändrar dig. Sist jag läste var det typ 10 sidor med mode, resten var "så vet du om du är din killes bästa sexpartner", "testa dig själv, så bra är du i sängen!", "10 sätt att få din kille att darra", "steg för steg-guide till orgasm" och "stort dildo-test!"

Hahahha Skrattande
Givetvis kan man välja att inte skriva om det däremot…Tyst

SusanneStromstedt
0

Alla tidningar innehåller sex av ena eller andra slaget. Det behöver man ju inte läsa som sagt. Varför inte passa på att ändra lite i innehållet då, genom att skriva om det man intresserar sig för? Göra sin blogg mer intressant än de där sexsidorna?

Huvudsaken är att man skriver om det man själv vill och inte efter hur sexmodet visar upp sig.

Det ska jag göra i en nättidning . Har gjort ett inlägg i bakfickan  Skrattande

emsems
0

#4, Såg det =) Kul!
Tror ändå att jag inte är deras "äkta cosmotjej" känner mig inte så "cosmo". Hade det varit en rocktidning, hästtidning eller något dyl, så hade jag däremot gärna gjort det.