Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikett: ot-utanför-ämnet
Läst 656 ggr
SusanneStromstedt
0

En ny site lanseras idag

Detta fanns i min mailbox idag, men det ska fan till att kunna logga in. Måste kontakta Marie Anderson, som säkert vet vad som är galet. Kanske det är själva medlemsnumret som ska till, men det det står faktiskt lösenord. Men ta och kika in ni proffessionella artister av alla de slag. Detta kommer att gagna er karriär. Ger er alla chansen att få dörrar ut till den stora världen öppnade. Det kostar ingenting just nu, så passa på innan det blir avgiftsbelagt som allt annat /Susanne**

http://www.talentseekers.net/****

Internationell sammanslutning av professionella inom konst, kultur och media**

skogstrolletbarbro
0

Det luktar ändå pengar lång väg. Vill man bli bedömd och har pengar, är det okej.

Har man inga pengar men vill ändå bli bedömd. Då får man ge det, till sig själv. Vad som senare händer får kanske framtiden utvisa.

SusanneStromstedt
0

Det som är det fina i kråksången är ju att du blir, på sätt och vis, lanserad utomlands. De som inte hade en aning om din existens, har nu chansen att upptäcka dig.

skogstrolletbarbro
0

Jag fattar faktiskt inte själv hur jag tänkte i #1. Jag var väldigt trött just då (hade varit ute i blåst och minusgrader en hel dag och arbetat med att tvätta tung - tunga mattor). Inte på världens bästa humör, kan man säga.

# 2. Nog kan säkert det där vara bra, för de som det passar till. Kan kanske vara något att engagera sig i.

bjarvamor
0

Tyckte det verkade krångligt och motsägesefullt ibland! Ialla fall just nu, kanske det ser bättre ut i morgon?