OT:Märklig dröm
Tänkte jag skulle berätta för er om en märklig dröm jag hade i natt. Drömde att vår Kung kom hem till mig för att klippa sig! (Jag är utbildad frisör, bland annat). Han satte sig i en gungstol och började gunga hej vilt, haha!
När jag hade satt på honom klippkappan så upptäckte jag att jag hade satt den åt fel håll. Blev mycket generad och undrade hur jag kunde göra ett sånt banalt misstag. Kungen märkte dock inget.
Det var väldigt svårt att klippa honom eftersom han gungade hela tiden. Hans hår var inte grått som det är nu, utan mörkbrunt och lockigt som det var en gång i tiden.
Hela tiden kom det folk hem till mig som frågade om olika saker eller som bara ville hälsa på. Det var irriterande, och till slut sa Kungen: Det var väldigt vad det springer mycket folk här! Vänta lite, det var intressant! Jag måste hämta min kalender och skriva upp vilka det är.
Han reste sig och hämtade sin kalender och började anteckna. Jag undrade om jag skulle våga fråga honom hur Sivia mådde, men visste inte om jag skulle kalla henne för drottningen, eller för Sivia? Det var ett svårt beslut, så det blev ingen fråga.
Plötsligt ser jag att jag håller på att klippa Kungen med min kökssax, ni vet en sån där orange stor sax. Jag blev jättegenerad att jag hade tagit fel sax, men kungen tycktes inte märka något, som tur var.
Här slutar min dröm genom att katten kommer och väcker mig! Antagligen en mycket symbolisk dröm? Finns det några drömtolkare här inne mån tro?
Haha! Tja du.. Han är ju färgblind, så han såg väl itne att saxen var orange? Det kan väl vara så att du längtar efter att klippa någon… Gärna vill satsa på klippandet, men rädd att göra misstag? haha Inte vet jag 
Man kan bara hoppas att Hans Majestät Konungen var en god kund och gav dig dricks efter det att katten väckt dig. Förslagsvis tillräckligt mycket för att betala tillbaka de skattepengar apanaget har kostat dig genom åren. 

# 1 Inte visste jag att han är färgblind också? Vet att han är ordblind däremot! Jaa, eller så kanske jag längtar efter att "klippa till någon"? Haha, kanske självaste konungen, haa?
# 2 Hmm, undrar hur mycket pengar han har fått av mig egentligen?
Kom att tänka på att nu sitter det säkert någon säpoagent och läser vad jag skrivit! Hoppas att han berättar det för Hans Majestätet, så kanske han får sig ett gott skratt?
Vilken dröm!
Hur kan otroliga historier, bara komma till oss så där utan att vi ens ansträngt oss. Tänk om de var lika lätt att plocka fram, när vi har Skrivkramp.
Din historia, kanske blir inledningen - till en bestseller.
Gungstolen kanske var liknelsen till hur marknaden är i dag. Att han ingenting märkte av alla små incidenter, kanske indikerade på all osäkerhet världen över, som inte ens överheten har något svar på.
En tolkning helt utan vetenskapligt värde.
Drömmar är härliga. speciellt när man kommer ihåg dem. Allt kan ju hända i drömmen. Kanske du har sett kort eller reportage om honom under dagen. Hjärnan brukar ju arbeta med synintrycken som man haft och sen kommer de i drömmar. Eller också du har tyckt han är långhårig.
Men roligt är det att drömma så.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Tack för era roliga tolkningar! Ser att du är uppe tidigt Tatsja!

Det där, min vän, är låååångt ifrån lika konstig som de drömmar som jag haft!

# 7 Det tror jag säkert! Jag har också haft "konstigare" drömmar än denna! Det som jag tycker var konstigast i denna dröm, är att jag drömde om Sveriges Konung!
Om jag hade levt på antiken så hade jag hade jag antagligen varit konungens eller någon faraons drömtolkare! Eller också hade jag blivit dödad för min dröm om jag bara hade varit en vanlig undersåte, och någon inom hovet hade fåttt reda på den. Jag tror inte att man fick lov att drömma om konungen som en vanlig person?
Berätta gärna om dina "konstiga" drömmar Buuc!
#6 Ja, jag kan inte sova riktigt. Blir runt två-tre timmar bara. idag vaknade jag av att jag hostade och halsen känns som om ett rivjärn varit där. Svider och gör ont. Men det är bättre att sitta upp.
Stormbyar och spöregn. Någon som kommer hit och går ut med Tatsja åt mig?
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

#8 Ja.. Konstigt och konstigt, finns det egentligen normala drömmar? Visst, om man drömmer om någon man älskar, eller nåt sånt, men annars så är de väl inte så normala?
Jag ska berätta om en dröm som jag aldrig kommer glömma, lite senare, nu orkar jag inte. ;P