OT Skum film
Låter som en skum film: "Hans namn är Olaf. Han driver ett slitet vandrarhem tillsammans med sin mor. Utöver sin tillverkning av leksaker, sysslar han mestadels med sadism, droger och kvinnohandel. I vindsvåningen håller han ett flertal unga kvinnor instängda och nerdrogade. Han är världens mest ondskefulla dvärg och innan solen gått ner kommer han ha snärjt ännu ett oskuldsfullt offer till sin lya av syndafördärv."
Se till att ni inte missar alla taglines! haha!
"Glad"porr?

Men oj?! Vad läskigt! :S
Huvva - vilken listig rackare!
hahah tycker det av viggo mortensen är bäst "den vidrigaste film jag någonsin sett"
#1, porr?

Ha ha ha , knasig film. Var kan man se den?
Kunde va intressant att se hur danskarna uppför sig bakom stängda dörrar , moahahaha
den ska komma ut på dvd vad jag förstår =)
Jupp, det är porr

Synd att det är porr, annars skulle vi kunna ha en mys-fredags-träff och kolla på den! x'D

Myspys 
Det är ju klart att det är dansk gladporr, förstod man ju på en gång (de nakna kvinnorna på omslaget var ju en ledtråd =)).
Haha jag tänkte bara att det är en karl som gjort omslaget =) haha där ser man. Tur att man inte gick och hyrde den då…!
#11: Det är nog inte såååå farligt! Det är antagligen som en vanlig b-film fast med osedvanligt mycket sexscener och nakenhet. Lite som sådana där tantsnusk-romaner typ. (Tror jag, jag har inte sett filmen).