Erkännande!
Igår kväll, när jag slog på datorn för att kolla min epost hade jag fått ett meddelande från mitt förlags ägare "glad nyhet". Där stod det att förlaget hade fått litteraturstöd från Sveriges kulturråd för min bok "Pintorparhäxans elev". Det skulle innebära att boken kommer att skickas till alla bibliotek i Sverige samt att jag får en viss summa pengar. Han gratulerade till erkännandet och önskade en god helg. Gissa om jag blev glad.
Så-å glad blev jag att det faktiskt var lite svårt att sova den gågna natten.
Ja, det borde gå bra, men det är inte säkert att den är där ännu! Ifall inte det biblioteket har köpt den redan. Var bor du?
Grattis! :D
Tyvärr har den inte kommit in på bibblan här i stan ännu :( Men sedan ska jag ta och låna den, måste ju skumma lite iaf. ^^
Hanna

Va kul!! Grattis! *mumlar avundsjukt* 
Grattis! Då är du en erkänd författare nu då?
"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"
#1 och #6. Jag vet att på stadsbibloteket i Stockholm finns den redan men i Märsta tror jag knappast. Men den kommer…
#4. Tack! Hoppas det blir din tur nästa gång!
#5. Tack! Inte vill jag gå så långt som att kalla mig det. Jag är ändå bara jag, som har haft otrolig tur just nu. Det känns, som att vinna på Lotto.
Vad roligt, måste verkligen se till att ta tag i läsandet av boken nu omgående. Har ca 10 böcker på hög som bara ligger å väntar på att jag ska få lite tid över..!
Ska bli roligt att se vad du tycker. Jag är otroligt nyfiken, på det?

Åh, vad roligt!!! Grattis!!