OT Senaste modet i Japan =))
Det är inte genomskinliga kjolar…
Men motivet på kjolarna får det att se ut som att trosorna syns.
Detta är det absolut senaste i Japan och de är på väg till Sverige med full fart. Snart är de här!!
Gissa vem som ska köpa?
Jag förstås *ler* som har strl.38, och givetvis ska jag köpa till min gamla mamma också, som har strl.52
Det kan bli intressant att se hur beskådade vi blir när vi handlar tillsammans *asgarv*
Tyvärr går det inte att lägga in bild på kjolarna. Nån som vet hur man lägger in" fel format" ?
Borde gå om du sparar om bilden i ett annat format. Om bilden heter Kjol.jpg döp om den till kjol.jpeg

Men usch vad läskigt! "/ Hoppas inte att man måste ha såna, annars är man utstött eller nåt.. xD Men om det är jpg eller jpeg så borde det gå att ladda upp bilden, men om det är bmp eller så, så går det inte!

Kan jag inte skicka bilderna till nån här inne, som sen ändrar om så de går att lägga in. Jag vet inte alls hur man gör…

Du länkar till bilderna om de finns ute på annan plats. Har du själv plåtat dem, spara i annat format. Det är rätt lätt. Du har annars min e-post har jag för mig, så maila mig. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Nej, jag sparade nog aldrig din mail Vanessa…

Enklast är att förklara hur du gör. Ta upp bilden i din dator. Gå upp i menyn, klicka på spara som. Sedan när du kommit dit så väljer du jpeg. Sedan klicka ok. Då borde det vara klart. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Nix, funkar inte! Trist ! tack för hjälpen iallafall/ Kram

HAHAHAHAHAHAHA!!!
Såna där ska jag köpa!

Det är det jag pratar om =)
Tänk min överviktiga mamma, ca 110 kg,, som användr sånt. Hon har lovar att ta på om jag köper till henne *skratt*
Susanne, det är nästan så att det är värt dom pengarna!

Ja, det tycker jag med =))