Ot:Ny version
Har just sett den nya versionen av sajten och sitter här och försöker lära mig allt nytt. Den verkar ju bra av det jag har sett så länge! Vad tycker ni övriga?
jag tycker det ser rörigt och flummigt ut. men det går nog att vänja sig vid det här oxo

bjarvamor, vissa dagar kommer jag inte in på iFokus alls. Det blir tvärstopp , så jag förstår dig.
Den nya ordningen ser väldigt rörigt ut faktiskt. Jag vänjer mig nog tror jag/hoppas jag

Haha, jag försökte vara optimistisk, men det är vissa saker som inte funkar för mig heller ännu!
en sak som är skum är att scrollen är längst till höger och drar samtliga spalter samtidigt. Det tog väl för mycket plats i inläggslisten antar jag, när det var en scroll i varje "frame".
Mycket verkar krångla än, och sällan jag överhuvudtaget kommer in på sidan. Det går sakta och mycket ser konstigt ut, men jag tror att om vi har lite tålamod så kommer det att bli jättebra!
Suck. Idag är mitt tålamod dåligt. Allt krånglar och hänger sig och jag tror att jag måste ta en dags paus om jag ska stå ut… På återseende!
Jag med min Apple-burk har inte haft ett enda tekniskt problem än så länge med den nya utformningen.

Nää, det är inte kul, ingenting verkar funka just nu! Jag avvaktar också lite till och ser om de får till det?
För mig fungerar nästan inget. Jag blir riktigt less faktiskt. Att scrolla en sida tar flera minuter innan den ens kommer ifatt, och då dör sidan någon minut innan den fungerar igen.