Semester-utmaning!
Du sitter i den gassande solen och känner hur törsten börjar smyga sig på. Det är dags att öppna strandväskan och ta upp något drickbart, men vad ska du välja?
Här snackar vi om världens största strandväska med enorma kylmöjligheter!
Bland bifogade 400 rutor gömmer sig 40 drycker, en del mer barnfördjudna än andra. De finns åt alla håll (vågrätt, lodrätt och diagonalt) samt både bak- och framlänges. Flera ord kan dela på samma bokstav.
Pm:a mig de drycker du hittar senast den sista juli. Är det flera som hittar alla 40 ord är det först till kvarn som blir segrare! Vinsten består av äran i sommarvärmen :)
Jag vill ha orden listade i bokstavsordning i pm:et.
Borttaget
Borttaget

Ellinor, du ska pm:a dina svar, inte skriva dem här för då har du ju avslöjat för andra :)
Leta på och skicka ett pm till mig med orden du hittar senast den 31 juli.
Lycka till
haha lright
Jag hittade typ 11, pinsamt värre! 

Tolv än så länge, men snart fler. Kul sak. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Oj vad kul. Önskar jag hade tid att göra det nu! Kom just dock hem från en heldag av renovering och hela kroppen värker. Ska ducha och sova… *pust*

Förlänger tiden för att få in fler bidrag! Dessutom åker jag bort i helgen så kommer ändå inte hinna kora en vinnare. Ni får till på tisdag på er att pm:a in orden ni hittar.
Ja, kom igen nu! ni måste ta i och klå mig, med mina fjuttiga 38 eller 39 eller vad jag fick ihop på ett par timmar, den där dagen när regnmolnen hade sitt månadsmöte exakt rakt över Gävle.
På måndag jobbar jag,då kanske jag har tid ;)

Jag har bara hittat några stycken, sen står det helt stilla!
Det var jättevårt det här =)

Mummel. mummel, får inte tid att söka. Vill ju, snacka om favoritutmaning. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Jag ska publicera facit och vinnare. Har så mycket att göra hela tiden, men det kommer i veckan :)