Nilam: Kritik och tips!
Hejsan! Hoppas jag lagt den här i rätt grupp.
Jag har börjat lite smått på den novell, jag är lite av en nybörjare i mitt skrivande och vill gärna ha lite ris och ros för denna text. Själv tycker jag att allt jag skriver låter halvdåligt. Ni får gärna ge tips på hur jag kan göra det bättre och berätta vad jag gör fel.