liinisens texter
Blåöga
Du la dig brevid mig och drog långsamnt dina varma fingrar över min rygg. Det kittlade till och jag fattade tag om din hand. Vred min kropp mot din så jag kunde se in i dom klar blå ögonen. Blåögd är du likt mig för så länge sen men som nu har fläckats ner av dena mörka värld. Jag drog långsamnt våra händer ner mot mitt vänstra bröst. Jag ville att du skulle känna och ville att du skulle förstå att där inne inget längre fanns. Att det redan obarmhärtigt tagits ut och slitits i stycken .Att platsen där din varma hand villar är kall.Dina läppar rörde sig och dina 3 vackra viskande ord nåde mitt öra. Med orden förde du även med dig ditt hjärta.Jag vände mig om utan att svara. För jag kan inte ge något jag inte längre har kvar.
Tycker att du är fantastiskt duktig! Men det vet du redan :).. Sluta aldrig skriv, min älskling!

Hjärteslitande text! Känner mig berörd.

Håller verkligen med de andra om att det är en bra text.
Dock så kan det bli ännu bättre. Genom att kolla stavning och sådant. Tyvärr hakade jag upp mig, och glömde vad jag läste. Fick läsa igen :-).
Det kan vara bra att rätta det, så nedan skriver jag vad du gjorde fel. Sedan kan du ta emot rådet eller glömma det. Det är helt upp till dig.
_**"klar blå ögonen". Ska vara "klarblåa".
**Dels så var det särkrivning, men också glömmer du att det är två ögon och inte en.
**"dena" blir "denna".
"villar" ska vara "vilar"
Sedan mellanslag mellan punkt och meningen "Dina läppar"
Byt gärna ut siffran 3 till "tre".
Efter ordet "hjärta." Ska det vara mellanslag innan nästa mening.**_
Det var allt, bara lite småpet. Inget allvarligt. Glöm inte att du skriver bra, det ska du aldrig tvivla på. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

du är bäst syrran
#0, jag tycker du har något väldigt bra på gång här. Jag fastnade på lite småfel, precis som #3, men tycker det är bra. Lite svårt blir det ibland när du växlar mellan kroppsliga förändringar (tex vände kroppen) och tankar. Kanske kan man lägga in ett radbyte mellan?

#3 Det är faktiskt helt korrekt att skriva "klarblå" även i bestämd plural, "klarblåa" är mer talspråk men fungerar i skrift det med.

Med klarbå hänger jag på, dock det känns fel med ordet ögonen efter.
Det vore trevligt att se fler texter som du gjort illinisen. Hoppas på att se fler. /Vanessa

Tack :) jag har alltid haft svårt med stavning och är bara tacksamm för hjälp :)

Skönt att du inte är ledsen, var lite oroad för det och att det var därför du inte kommit tillbaka. Nu kan jag andas ut igen. OCh vänta på fler texter :-). /Vanessa