Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikettskrivlust
Läst 783 ggr
emsems
0

Ett stort tack...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vill vi på Skrivlust dela ut till Wiizy som varit med på Skrivlust nästan ända från start som Medarbetare. Hon har valt att lägga sin tid på annat nu och därmed kommer hon sluta som Medarbetare här.

Vi i Skrivlustcrew vill i alla fall tacka för alla oändliga timmar och det ovärderliga arbete hon lagt ner här med oss, och vi kommer sakna henne mycket!

Lycka till framöver med dina Dikter och givetvis i övriga livet (finns det ett sådant?? Flört)

Varma hälsningar och kramar från alla i crewet på Skrivlust; EmmaL, Vanessa, SusanneStromstedt, Jn84, Mondeo och Bjarvamor.
_Bilden är från _fabriken.akestamholst.se__

vanessa
0

Hoppas att Wiizy får det bra och mer tid att göra saker som hon känner för. Bland annat till sina söta marsvin. Lycka till Wiizy. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Creation
0

Nämen? :O Har hon lämnat oss? Så trist! :( Kramar från mig också! Kommer sakna henne mkt..

Nu måste jag nog ta ett snack med gumman =/

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Buuc
0

Vad synd att hon lämnar oss! Hon har verkligen varit en del av skrivlust och otroligt rolig och aktiv, det har jag sett även om jag inte varit medlem så jättelänge. Tack för att du tagit hand om hemsidan! Du lämnar ett stort hål efter dig, som jag tror att ingen ny Medarbetare kan fylla ut.