Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikettskrivlust
Läst 585 ggr
SusanneStromstedt
0

Skrivlustmedlemmar!

Det skulle vara så kul om ni ville vara med om att sätta skrivlust.ifokus på kartan, SM i poetryslam.

Mellan den 1 december och 1 februari kan vi anmäla våra lag, som ska bestå av 4 st poeter vardera. Har ni lust att vara med? Vi coachar givetvis varandra och har roligt under tiden. Dikten kan handla om vad som helst, men ska vara original. Dvs. skrivet av oss själva.

Är det någon ni vet som tycker det är kul att skriva? Kanske de skulle vilja vara med? Fråga!

http://www.poetryslam2008.org/  Här kan ni läsa om reglerna…

SusanneStromstedt
0

Puttar upp

Wiizy
0

jag fattar seriöst inte?

//Wizy

vanessa
0

Lägger in denna tråd som kanske ger lite svar på frågan :-). Tävlingen är att man är i en grupp och skriver ihop poesi, som sedan skickas i och tävlas om vilka som lyckas bäst. Väldigt kul sak tycker jag. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

emsems
0

Ja, vore kul om vi fick ihop ett gäng!

Wiizy
0

Jag skulle kunna vara med. ;)

SusanneStromstedt
0

Puttar upp

Creation
0

Är det här inför nästa år vi planerar då, Poetryslam 2009? ;P Eftersom att december och februari var för länge sen och "30:e april tom 3 maj" är också förbi. Men så tycker jag(oplanerad som jag är) att det är lite tidigt för att fundera över sånt redan. Oskyldig Jag avvaktar med svar på frågan. ;)

Tror inte jag har möjlighet eller lust att åka ända till Halland "bara" för något sådant… O.o

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

SusanneStromstedt
0

Detta gäller för 2009. Jag tror inte att man är direkt tvungen att åka iväg till Halland för detta. Det räcker antagligen med att skicka in dikten. Annars får väl vi som bor närmast ställa upp och företräda alla i gruppen =)

Planera är alltid bra och om dikten ska bli riktigt bra för att komma med i en tävling måste vi börja i augusti-september.

Allt tar sin tid som sagt och det blir bra om man skyndar långsamt../Kram