Titta på kanal 24
Det handlar om förattaren Stig Larsson i uppdrag granskning!

Tack för infon. Måste berätta det för min man som älskar hans böcker. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

jag tyckte mig märka hur girigheten visade sitt rätta ansikte här. Jag har svårt att tro att Stig inte ville lämna ett rött öre till sin sambo efter så många år. Att han till och med ville göra henne bostadslös! Jag känner mig spyfärdig efter att ha sett detta.
Hans böcker kommer att inbringa ca 20 miljoner, och Stig släktingar ville köra ut henne ur lägenheten!? En liten tvåa! I mina ögon är de missfoster. Dessutom har de gått in och ändrat i hans manus. Det är en dödssynd, och de borde bli åtalade för det!

Ja, att dom har mage att göra så med en död mans texter!!

Snacka om att köra över kärleken i hans liv också, de borde åtminstonde dela på pengarna. Känns som om de inte kände och värderade honom det minsta. /Vanessa
Alla skiter i gamla människor när de lever, men är hans bäste vän när han dör. Tragiskt. Jag satsar på tvärtemot, jag lägger massor av tid, energi och engagemang i mina äldre. Även om de inte har en krona till mig efter deras död. Vinsten för mig rä att lära känna dem. Det är trist att ingen annan verkar känna så.

Jag vet hur väl släkten talade om farsan när han dog. När han levde var han världens största skit! Och det vill dom inte inse efter hans död. Han var världens bäste far enligt dom…Snacka om att ha ögonbindel!

Något jag alltid värderat och gjort, är att ta hand om, älska och respektera de som är runt mig. Och det handlar inte om ålder, (han var rätt ung när han dog) för man kan lika gärna dö om en timme. Mamma pratar om att spara pengar till oss, för tiden när hon dött. Vi barn säger att vi vill att hon ska leva upp pengarna själv. Det är hon värd. Vår belöning är att hon är vår mamma och att vi får vara med henne. /Vanessa

Precis det vi säger till vår mamma också…