Bjarvamor medarbetare!
Jag vill hälsa en till Medarbetare välkommen till Skrivlust! Det är Bjarvamor som till en börjar kommer jobba som Medarbetare här över sommaren. Grattis! Jättekul tycker vi!
Bjarvamor, du kan väl berätta lite om dig själv?

Oj! Alltid svårt att berätta om sig själv! Bland annat därför jag aldrig skriver i jag-form! Därför att man alltid blir begränsad då, om ni förstår vad jag menar? Annars kan jag utveckla det i en annan tråd.
Bor i Skåne, men kommer från Norrbotten. Är sambo med Simba, som är en hankatt, hälften siames och hälften bondkatt. Särbo med "Bjärvafar". Har två flickor som är vuxna och som även bor här i Skåne.
Är en sån där konstig person som är intresserad av för många saker egentligen, och därför blir jag ofta lite splittrad. Men skrivit har jag gjort sedan 9-10 års åldern. Målar lite och gör lite andra saker med naturmaterial.
Har jobbat inom många olika yrken, förmodligen för att jag är så nyfiken och vetgirig. Varit egen företagare-Frisersalong, bland annat. Jobbat som journalist/fotograf på dagstidning. Projektledare för EU-kulturprojekt, kokerska, modeaffär, tågvärdinna, plus en hel del andra jobb.
Gillar att laga god mat och dricka ett gott vin till det, i glada vänners lag. Tycker om djupa diskussioner som till exempel: Finns Gud? Och är hon färgad?
Ska bli kul att hjälpa till här på forumet! Så väl mött här i sommar!
Bjärvamor

Välkommen! Vad roligt det ska bli. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Välkommen!
Du verkar vara en spännande person.
"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"
Nu har du kommit på rätt plats, Bjarvamor. Roligt och intressant. Välkommen!

Välkommen ! Kul med en till kunnig 

Tackar och bugar! Ni är för gulliga!

Välkommen =).

Välkommen! ;)

Tack för det!