Aktivitet
Nu funkar det igen, här kan ni se:
Mest aktiva skribenter senaste månaden
Användare
Antal inlägg
EmmaL
52
Wiizy
18
vanessa
18
SusanneStromstedt
14
mondeo
8
Heart_queen
8
jn84
6
Buuc
4
bjarvamor
4
Ylva-Li
2
villhailler
2
The_Author
2
Thara
2
Stormviskaren
2
solskensbarn
2
precis
2
Oriel
2
Madde80
2
Love_guineapig
2
Lotta_A
2
Linn
2
beatricelilja
2
Dandelion1000
2
Creation
2
Clariiz
2
Hur väl det stämmer kan jag inte svara på, men det är vad de säger, vilket tyder på att jag på allvar borde göra något annat än att sitta här jämt! hahah

Ahahahahahah, 4 inlägg denna månad! Patetiskt O.o'
Kan det stämma?
Ja, två inlägg för att vara ny medlem :P Haha, bra eller dåligt
Jag är som vanligt 100% säker på att jag skrivit många fler än två kommentarer den här månaden ;) Jag har kanske skrivit två trådar den här månaden..? Det kan däremot stämma. Fast… inlägg=trådar? Eller…? ;P
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

#4 - Jag tror inte du skivit så mycket mer än 2 kommenterar på denna sajt.
Själv är jag för långt upp, för att vart off här inne mycket. *s*
//Wizy
#5 Eh.. jo? Dikter, deltagande i diskussioner, etc. har jag gjort den här månaden. Går säkert upp i minimum 10 kommentarer. ;) En månad kan man göra mycket på.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Men vad knasigt att det inte stämmer. Jag måste kolla hur mycket jag skrivit också…
Hur kollade man det?

Gå in under dina privata sidor. Dels kan du kolla inlägg där, men du kan även se detta på startsidan av den privata sidan:
Skrivna inlägg, 891, kommentarer 5 522. Antar att det är trådar man skapat sedan man blev medlem samt kommentarer man gjort i trådar. Men är långt ifrån hundra på det. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
ja, då kan jag ju alltså inte se hur många inlägg jag gjort denna månad på denna sida? Visst?

Nix, men om du går in under inlägg så kan du se en del av alla inlägg du gjort under en dag eller vecka beroende på hur mycket du skriver. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

#7 - Du vet väl att om jag skriver ett inlägg på en tråd hon skrivit för 1 år, kommer ju tråden upp där bland hennes senaste inlägg… ;)