OT - Vem & vad snackar alla om?
VEM är Brolle?
börjar bli irreterad "men tittar du inte?" - Ursäkta, du sa inte vad jag skulle titta på? ;P
"brolle skulle vinna" - vinna vaddå, och vem är brolle?
hmm… någon som kan förklara?
Brolle är en artist ;)
Här är han på bild ;)
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article2444772.ab
Förresten, han är aktuell i körslaget just nu. men jag tittar inte heller ;)

Förut hette han Brolle Jr. Han har gett ut några skivor, sök te x på ginza eller cdon så kommer de nog upp.
Envishet och drömmar

Fast egentligen heter han Kjell Wallmark
*skratt*
*s* Ingen aning vem det är…
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

#5 - Puh, inte bara jag som är helt lost… ;)
Brolle = Någon Elvis liknande snybbe med konstig frisyr. Sjunger och sådär gör han väl inte jättebra tycker jag, han kan ju sjunga men låter som en i mängden bara. Men det är ju alltid snyggt med killar som spelar akustisk gitarr ;P
Hanna
Han har en jättehärlig röst. Han ser lite ut som Elvis och spelar gittar. haha! Jag tror att alla vet med tanke på bilderna ovan så…
Jag har gjort en recension som jag ha rpublicerat här tidigare trir jag. Han är i alla fall en kille från Boden (numera skellefteå) som slog igenom när han var på en uttagning till ett tvprogram som gick förr. Fame Factory kanske. Han sjöng och de sa att istället för att vara emd där så gav de honom direkt ett skivkontrakt. Sedan dess har han bland annat släppt låtar som 'Playing with fire', 'Were only watching the stars' och nu med senaste singeln 'Solo i stockholm'. Man ser honom just nu på löpsedlar 'Brolle kollapsar', 'Brolle i tårar' och 'Brolle och Elin Lanto- ett par'.

Åh, Elin Lanto har så fin röst!! Vilka musikaliska barn Brolle och Elin skulle få 
Röst? Har hon ens en röst? Det enda jag ser är hennes nakna bröst täckt av ett par hängslen bara… Undra hur hon får hängslet att täcka bröstvårtan när hon dansar? är den fastlimmad måntro?

*skrattar* Jag kollar bara in killarnas kroppar, inte tjejernas 
Haha =) bra tänkt
Jag tycker Brolle är skum ^^

hahah varför är brolle skum?
//Wizy
Aha, han är alltså Elvistypen från Körslaget? ;P Jag har sett honom de enda 5 minuter jag tittade på programmet x)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.