OT - Din avatar
Hejsan, det vore lite kul at veta vad din Avatar är och betyder för dig. Jag har min ena katt Findus som Avatar. Anledningen att jag har honom är dels för att han är så söt, men även är att jag började på iFokus genom att bli Medarbetare på Hittekatter. Då kändes det logiskt att ha en kisse på avataren. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Jag visar hur jag ser ut, men eftersom jag inte tycker om att synas på bild, tar jag stöd av ett barnbarn 

Då är barnbarn bra att ha :-). Tyckert om den avataren. Känns varm. /Vanessa
hm.. det är jag. Vet inte varför egentligen, men har inte orkat ändra den till något annat heller. den kommer förmodligen vara där ett bra tag till =)

Jag har mig själv. Tyckte det kändes lite trevligt, mer personligt att som Sajtvärd ha sig själv som avatar
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Borde nog också byta som värd, men då måste man ju ha en bild på sig som man inte skäms för :-). För det är trevligt som sagt. /Vanessa
Jag har min hund, eftersom jag är mest aktiv på hundar.ifokus :) Och dessutom betyder han väldigt mycket för mig :)
Tycker att det är ganska trevligt när det är en bild det blir lite personligare, annars är ju internet ett ställe där man kan gömma sig.
Jag väntar med spänning Vanessa.
"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"
Min är på mitt ena marsvin Cinnober(kallas Cinno) ^^

x'D Så söt ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Härligt att få se den förstorad. Jättesöt. /Vanessa

Har tagit bilden själv, den är tagen vid Finnjasjön förra våren när sjön steg flera meter. Trädet på bilden står i meterdjupt vatten och i vanliga fall brukar jag ha picknick under det trädet. Eftersom jag är en naturmänniska så blev det naturligt med ett träd som symoliserar mig själv.

Har mig själv för att verka mer personlig. Tycker det är trevligt att se hur nån ser ut när man för en diskussion med den.

Älskar både bilder på skribenten och andra bilder för de är så personliga. Som Bjarvamors. Själv så håller jag på med hemlösa katter, så då känns det rätt att ha en kisse. Men ska nog byta snart. /Vanessa
ja min Avatar är bara jag =) har inte så mykt att säga om det…

Har Bambi som Avatar ^^' För att… ja, för att jag älskar Bambi helt enkelt. :)

Fniss :-). Då borde jag ha den fula ankungen. Den gillar jag. /Vanessa