Vinnare, Slogan
Nu har röstningen avslutats och vinnaren är… *trumvirvel*
Wiizy's "Skrivsugna sökes, skrivsida finnes"
Grattis grattis till din fina slogan och till priset att dels rulla nere i grå kanten med din slogan, och även ett pris som kommer landa i din brevlåda.
Tack för alla fina bidrag, Wiizy's vinnande bidrag samt några fler kommer väljas ut att bli våra slogans!
Riktigt bra lät det :)
Hanna

Oj. :P
Tack allihopa. =)
Känns jätte kul, och snacka om att man blev paff, hade inte räknat med detta alls! :S hade faktiskt glömt av dehär. ;P
Ja där ser man =) Men nu får ni ladda om och vara med i andra tävlingen jag lagt upp kallad, Texttävling - publiceras!
Och Wiizy får se till att ge min adressen så jag kan skicka priset
Kan förresten berätta att priset denna gång var boken På Chesil Beach av Ian MacEwan (osäker på stavningen).
#4 Merde! Hade jag vetat det på förhand så hade jag verkligen ansträngt mig mera :) ;) Men jag tycker att priset i publicerings-sommar-utmaningen är mycket finare.
Om jag har priser kommer det vara publicering, böcker, skivor och dyl… Lite smått å gott jag får in på redaktionen..
Kanske ska man börja berätta priset innan? hm..

Grattis, vad roligt. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Du får den imorgon Emma, annars får du min gamla adress. är helt slut i huvudet. xD
Grattis! :)
Congrats här också, flumms ;D
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

grattis, jag hejade på ditt.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Grattis Wiizy!
Tycker också den sloganen är bra, men hade varit bättre om det inte redan fanns en sajt med likdan slogan innan oss…

Jo, jag vet det JN84. tänkte på det med, men å andra sidan finns det inte många fler som har det än oss… =) tack.
#10 - Flummis <3 tack.
#11 - hehe, tackar. ;P
Tack allihopa! :D
jasså, finns den redan? det var ju synd.. men, aja!

prylar.ifokus har den: "Prylar sökes. Hemsida finnes" eller nåt liknande
Det verkar som om "Glöder pennan - kom till skrivlust" har vunnit.
"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"
Jag har fortfarande inte förstått var sloganen finns/ska stå?

Längst ner på sidan, till vänster om "Logga ut" texten. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

#16 - NEj, den är vår "gamla".