OT film?
Vad har ni för favoritfilmer?
En ny personliv favorit är Juno! Annars gillar jag mycket, men de som jag sett flest gånger är nog fightclub, dodgeball och 10 orsaker att hata dig torr jag.. =)

Åh, fucking åmål har jag väl sett sisådär en hundra gånger. Alltid efter en kväll ute på krogen när jag inser att jag måste nyktra till innan jag somnar. Då brukar det bli Fucking Åmål och oboy :)
Brukar kunna se filmer väldigt många gånger utan att det gör något. Minns aldrig vad de handlar om iaf. Men de jag vet att jag sett många gånger är Bridget Jones (båda), Fyra bröllop och en begravning, Min bäste väns bröllop, Pretty women och andra såna där sliskfilmer. Mycket bra! =D
Juno x)
Just nu så är nog mina favoritfilmer Magician of the Silver Sky och Micke och Molle 2 (jag vet, jag har knäpp smak) :3
Har inte sett magician of the silver sky.. vad är det för film?
Japansk teknad film (animé). Den är jättebra, även efter att man sett den tusen gånger (iaf enligt mig) :D
Jag letar fortfarande efter nerladdningsfilen, har vara kunnat se på den på youtube (när den låg där då, du vet hur youtube är… allt som har med animé att göra tas bort så fort "the admins" upptäcker det) ^^
Jag lär ju bli klassad som knäpp men mina favoritfilmer är typ A Clockwork orange och Requiem for a dream mfl :P
Moahahahaa… du har just frågat frågan som kommer bli din död!! >:D Jag erkänner mig skyldig till filmgalneri och tänker nu prata ihjäl dig med alla trista filmer jag ÄLSKAR!! >:D
Titanic; otroligt sorglig, romantisk, fin och verklighetstrogen.
Moulin Rouge; romantisk, sorglig, men också kul(smått töntig, faktiskt). Understryker romantisk och sorglig.
Bridget Jones dagbok; typisk otur som drabbar mig x) rolig.
The Simpsons Movie; *asg* De flesta fattar inte poängen med knallgula, asfula, tecknade gubbar som säger "do´h" och "eat my shorts" hela tiden ;D Men de flesta har nog ingen humor xD
Pirates Of The Caribbean; Jack Sparrow är asbra underhållning ^^ Tredje filmen är dock inte lika bra som 1 & 2. Men roliga är de alla tre! XD
Sagan Om Ringen; I like. Trots att det är fantasy(!!) Men storyn och samhörigheten är väldigt bra. Filmerna är otroligt bra gjorda med effekter och allt också!
Braveheart; Det var länge sen jag såg den, men jag kommer ihåg att den var riktigt bra ^^
Armageddon; Enda Bruce Willis-filmen som är bra. Annars är jag inte så mkt för den typen av actionfilmer han är med i. Han är inte material för drama heller.
Det blir åtta filmer x) Om jag tvunget MÅSTE välja en, får det väl bli… hmmm… Moulin Rouge. Så sorglig med så bra låtar ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#7, du hade väl den meeeest vanligt filmsmaken av alla här? Känns som riktiga klassiker-filmer som alla sett och älskar =)
Men ingen annan här verkar älska dem ;P

Haha… jag är sååå barnslig att jag skulle kunna säga "LILLEFOT!" xD
Han är ju för sööt… Lillefot (Dinosaurie ungen) :')
Haha! x) Brukade titta på lillefots äventyr hela tiden när jag var liten xP Ett tag trodde jag att den sortens dinosaurie faktiskt kallades "långhalsar" xD

Jag såg dom alltid… Mina favvisar när jag var liten..

Braveheart
Das boot - u-båtsfilm
Hajen I
Apollo 13
Gaslyktan (50-tal)
Och en massa andra filmer. Ser lite på film med yrkesskador i bakgrunden, då jag först ser för njuter jag. Sedan om jag gillar filmen så ser jag om och analyserar varflr den är så bra. Men har filmer ända sedan 50-talet och framåt som jag älskar. Att plocka fram favoriter, är inte lätt. Så jag gav bara några stycken.
Som ni kanske ser finns det inte svenskt där. Ska jag plocka fram svenskt så är det Änglagård och grabben i graven bredvid. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
svenska filmer? Kopps!

Blood In Blood Out. <3