Buuc - Billys Pizza - histora ^^
Han slog upp ögonen, stirrade upp på taket. Benen klibbade mot varandra, han var helt blöt av svett. Hans gröngrå, glanslösa ögon trängde genom mörkret. Han kände knappt nånting, bara hettan och svetten som rann nerför pannan på honom. Han reste sig sakta upp, kände hur huvudet var tungt. Han drog sakta av täcket, kände genast en kyla som smög sig fram och omringade honom. Fötterna snuddade vid det kalla golvet innan han drog efter andan. Den var så svag, andningen. Han kände knappt att han andades. Sakta reste han sig upp. Där stog han, i ett okänt område. Han kämpade med blicken tills han såg något. Snart så såg han. Ett litet rum, med ett litet fönster och inget annat. Månen lyste in genom det och hjälpte pojken att se.. Det var hans rum. Han trevade sig fram till dörren, öppnade den. Sedan smög han över trägolvet som knakade där han gick. Han rörde sig sakta mot en stor, vit maskin. Långsamt förde han handen mot det stora handtaget, förde fingrarna runt det till ett stadigt grepp, och öppnade kylskåpet. Han kisade när ljuset tändes och maskingen började surra. När han vant sig vid ljuset så letade han med blicken efter sitt mål. Där, i ett hörn, på planet längst ner, så han det. Den delikatess som var skyddad av sitt röda plast runtom. Han böjde sig ner efter det, tog det och stängde sedan kylskåpet. Han vände sig mot en betydligt mindre maskin, gick sakta mot det med ett leende på läpparna. Han öppnade varsamt plastet och öppnade mikron, lade in delikatessen i mikron och startade den. Lågt visslade han på någon låt, medans han väntade på att hans måltid skulle värmas. Han rufsade till sitt blonda hår och såg sig omkring i det lilla köket. Pling, lät det och han vände sig mot Mikron. Han tog ut delikatessen, gick fram till ett skåp, öppnade det och tog långsamt ut en liten grå tallrik. Han drog ut pizzan ur den röda plasten, slängde skyddet i papperskorgen längre bort. Sedan såg han på den rykande pizzan. Han blåste på den, tog den i handen och tog en tugga av Billys Pizza.
Hahah, vad dålig.. xD
hhahahha! jag älskar den! helt klockren =) välkommen hit förresten, jag hoppas på att få läsa mer! nästa gång kanske han dricker cola eller tar sig en karamell ;) haha

haha, den var bra.
Välkommen hit, ska du vara med. :) Hoppas du fortsätter skriva mer här inne.
ett tips är dock att dela upp den lite, nu är den inte lång, men kanske lite mer mellanrum iallafall… jag störde mig på det. :P
Bra skrivet. Men jag skulle vilja få en mycket mer skruvad överraskning i själva avslutningen. Jag satt hela tiden och väntade på nåt Kafka-eskt, eller ännu värre. Kanske Bukowski?
Nu är det bara en pojke som lagar nåt att äta mitt i natten…
Men din talang syns. Bara du laddar lite hårdare eller äckligare.
(Och att du tar för vana att göra en stavningskoll. Det var inte så störande, men dock ett par små saker: "på planet längst ner, såg han det" , "Det var hans eget rum")

Oj, jag visste inte att jag är så bra! :O Jag tycker att den sög.. xD Hade bara lust att skriva nåt.. Tackar mycket för kommentarerna och kritiken, ska väl skriva nåt nytt snart! ;D