Fjällen!
Idag äre mycket på gång (varför sitter jag då här??) jag ska lämna in allt material till nästa nummer av Upp i Norr, jag ska åka och hälsa på Per (över 20 mil bort) för att sedan därifrån köra tillbaka 8 mil till Skellefteå och sedan åka till fjällen. Ammarnäs. Längtar så otroligt mycket. Var aldrig där förra året pga en Thailandsresa, så nu känns det som att det var jättelänge sedan..!
Så det jag tänkte säga är bara att jag kommer vara borta några dagar och återkommer på måndag igen! Då hoppas jag på mycket nytt på sidan och många diskussioner igång!
På återseende!
(på bilden: Mig på kalfjället i Ammarnäs för några år sedan. Rustad för kyla och storm!)

Snygg bild!
Hoppas du får skoj! Vi får försöka dra igång lite diskussioner här så du får mycket att göra när du kommer tillbaka ;)

Njut av tiden, även om det låter lite stressigt. Inga problem här med alla underbara medlemmar. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Trevligt, Emma. Är du verkligen värd. :)
Ska försöka att inte bita medlemmarna alldeles för mycket. ;) blir nog svårt… hmm… ;P
nu är jag tillbaka! en snabbkoll här innan sova. Har åkt massa skoter och snowboard. sååå kul!

Sov gott och välkommen tillbaka. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.