Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikett: ot-utanför-ämnet
Läst 882 ggr
emsems
0

OT glad alla hjärtans dag!

Hoppas ni allihopa får en bra alla hjärtans dag!
Vad ska ni göra idag? Fira? Ignorera?

Katter3
0

Jag är lite halvkrasslig, så är hemma från skolan. Ska inte göra något speciellt, vara ute lite tror jag, det är ju riktigt fint väder. :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

SusanneStromstedt
0

Jag slår på stort!Tvättar en j*a massa underkläder som Rebecca sagt var försvunnet…Jag hittade det under hennes säng.

Och hon tycker att jag tjatar om att hon ska städa hela tiden….

Då kan man ju undra varför jag är så tjatig!

[Vargnatt-]
0

Vi ska fira här hemma med god mat och lite vin, bara ha myskväll :)

Wiizy
0

#2 - Hahaha, hur gammal e Becca? :P 

tvätt under sängen lät rätt äckligt… speciellt underkläder. *smått äcklad* Nä, tack gode gud för den bra uppfinningen "tvättkorg" ;P

Själv ignoerar jag. mina sötnötar ska få massa gött ikväll, inget mer än så. :)

SusanneStromstedt
0

Rebecca är ett född -92…har bara killar i skallen nu och allt annat får stå efter…

Wiizy
0

Öh, ja och då är man typ 15-16 eller…? *jag kan verkligen inte matte*

emsems
0

Åh, jag satt i går å tänkte "ok, vad jag är bortskämd som hade räknat med att Per skulle uppmärksamma den här dagen. Man ska inte ta för givet att folk gör saker jämt!" Sent på kvällen ringer det på dörren, jag överväger att inte öppna, då det är säkert bara är jehovas eller liknande, men något får mig att göra det ändå. Där står ett bud och en stooor röd ros med ett kort "Många pussar och en ros, Tootsie" . (tootsie är vad jag brukar kalla honom).
Det bara började rinna tårar, å jag blev sååå glad. Att en ändå sån liten grej, kan göra så mycket!

Wiizy
0

men vad kul Emma! :)