Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikett: skrivlust
Läst 467 ggr
SusanneStromstedt
0

För oss som inte har word

Ladda ner openoffice gratis på

http://sv.openoffice.org/

precis
0

jag har inte heller word, använder ett litet grymt enkelt och smidigt program som heter "Skriv Text" på min Apple (andra namn som samma program har haft genom åren: TeachText, Texthanteraren). Jag har använt det till manusförfattande och till html-design och till att spara små idéer och utkast. Det finns konverterare som bryter upp kunders .doc-filer, så att man kan jobba i stabilare program, så slipper man alla gråa hår och högt blodtryck när ett dokument försvinner eller kraschar och går sönder.

Jag har nu jobbat i Apple-miljö i nästan 20 år, och har aldrig tappat bort nån text. har aldrig behövt reparera en dator eller köpa tillbehör till den… så lägg ett par extra kronor på era arbetsredskap, så håller de längre och sparar in tid som ni tvingas lägga på bekymmer och tandagnissel.

:) ;)

SusanneStromstedt
0

Hm..det gör man när det blir pengar över.OM det blir några över..=)

emsems
0

pengar över? är det ens en möjlighet? det är inget jag någonsin har hört talas om ett upplevt.. dom har en tendens att liksom försvinna av sig självt =)

SusanneStromstedt
0

Vi var så lyckliga över att kunna lägga undan tretusen…men så måste bilen få en ny del.Tur att sambon är duktig mekaniker annars skulle det bli dyrare än tretusen kronor Glad