Dina verk
Hejsan, vi som håller i forumet har fått synpunkter på alla Dikter som trillar in efter varandra. När det blir många så försvinner allt längre och längre ner och bort ur fokus.
Vi vill gärna lösa det genom att alla skapar en egen tråd med sitt namn. Där läggs sakerna efter varandra i samma tråd. Detta om du till exempel har en massa Dikter, eller annat. Inte om du vill skriva frågor, eller har längre skrivalster som du vill ha kommenterade.
Skriv rubriken med ditt namn.
"Ditt namn dikter", eller "Ditt namn skrivalster", eller vad nu ni känner för. Men med namnet först.
Lägg in dina alster i den, en efter en.
Allt läses, det lovar jag. Och det blir enklare att läsa och kommentera. För de försvinner inte på en sekund längre ner i högen.
Kritik eller inte
Om du vill ha konstruktiv kritik, skriv gärna det också. För då sätter i varje fall jag på mig andra ögon och kollar hur jag tycker att saker kan utvecklas. Annars så känner jag mig lite som om att jag inte vågar säga om något känns som det kan förändras, i rädsla för att såra någon.
Hälsningar EmmaL (sajtvärd) och medarbetarna på Skrivlust iFokus

Jättebra tycker jag att detta förslag gick igenom!
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Ja jag känner detsamma. Hoppas att alla tycker det, och att det följs!

Ja,det är en bra ide..

Tycker det verkar bra! ;D

Hoppas att vi alla satsar på det. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Jag puttar upp den å alla får läsa den!

putt igen. Tycker gott den här tråden kan ligga överst ett tag.

putt

Då puttar jag lite till ;)

putt putt

Puttar fram
Tycker det här är jättebra =)

Det verkar fungera, med era insatser. Det blir som sagt inte en massa trådar som gör att allt försvinner så snabbt. Vi Medarbetare kommer att läsa allt, och hoppas att alla andra går det också. Var inte rädda att kommentera, ge ros eller konstruktivt ris. Tack. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Roligt att få veta vad andra tycker om det man skriver … Att få feedback är bra, särskilt från personer utifrån, gärna som man inte känner. Det lär jag mig på i alla fall.
#15,ja, vi tycker det är ett vinnande kocenpt, så vi alla kan få feedback, både bra och dålig så man kan utvecklas! Vill man inte ha kommentarer så kan man ju alltid säga det. =)