Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikettskrivlust
Läst 994 ggr
emsems
0

God morgon 15/1

God morgon alla sjusovare!

Tisdag idag. Varför måste jag rent kolla almanackan för att övertyga mig om att det verkligen är tisdag? Det känns som torsdag. Huvudet dunkar, jag är supertrött och min hjärna kan inte tro att det inte är helg snart. Undra hur detta kommer sig. Jag kanske håller på bli sjuk… Hoppas inte!

Dagen bjuder på lite olika saker. Alldelens snart ska jag åka och kolla på nya kontorslokaler, direkt därifrån bär det av till ett företag som jag skall intervjua till tidningen. Jag känner mig något oförberedd med min dunkade huvudvärk, trötta ögon och onda rygg. Jag måste nog genast sätta mig och läsa på lite och skriva frågor, så jag inte kommer helt oförberedd i alla fall.

Jag glömde ge er något roligt igår, så ni får väl dubbel dos idag istället!

Bush sa en gång: Huvuddelen av vår import kommer från andra länder.
Arnold Schwartzenegger: Ungefär vid tretton års ålder började jag förstå att jag skulle lyckas bättre med något fysiskt snarare än mentalt.

Källa: ordsprak.se

SusanneStromstedt
0

*asg*

Lycka till idag/Kramis

Wiizy
0

hej allihopa. ;) just nu sitter jag här, 30 min sedan jag vaknade. har hög feber & mår inte alls bra… så jag ska snart sova igen. tycker hela min dag är förstörd. orkar inte vara sjuk… bläää!

och om 4 dagar ska jag på "fest" o fira mormor. <3. -.-'  hoppas man blir frisk för det vill jag faktiskt INTE missa! men men…

Nu blir det sängen ett par timmar igen, kommer ev. in lite ikväll. ta hand om er. // Wiizy, Medarbetare på skrivlust.

SusanneStromstedt
0

Krya på dig Wiizy

Wiizy
0

tack susanne :)