God morgon fredag 11/1
Fortsätter dagliga tråden..!
Idag är det snöbalsk i Umeå. Det snöar vattnig snö och sprutar "blia", som vi kallar det, från vägarna när bilarna kör förbi. Tur nog har jag fått tillbaka bilen, så jag slipper det värsta av ovädret med undantag för att måsta ta ut hästarna på morgonen. Den innan så fixade frisyren med mycket möda är nu ett enda krull som en kalufs på huvudet. 
Dagen idag består av jobb, rida, bada hästen inför en provridning imorgon och lunch på stan med en vän. Jag ska skriva ihop några artiklar till tidningen och ordna med ett par presspass till festivaler och övriga arrangemang. Inte så mycket spännande alls faktiskt! vad ska ni göra idag?
Dagens kul: På apberget, ett community startat i Umeå, har de dagligen en fråga till medlemmarna. Igår var frågan "Vem är din favorit kändis?" haha! Man kan ju undra om bara kändisar får svara på frågan?
Bild från Skellefteå
Idag är det äckel päckel. Jag är trött och förkyld och vill bara ligga i sängen och sussa hela dagen. Men tyvärr började skolan igår, så det blir inget av det. Ut i regnet och stormen och cykla till skolan bara -.- Är snart på väg. Idag är det tre lektioner, språk alltihop - Franska, Engelska och Svenska. Det sistnämnda är ju riktigt kul ^^ Hoppas nu bara att det inte blir massa grammatik *gaaah*
Ha en bra dag!
//Hanna
Hanna

Idag är det Fredag!!! Då är det alltid mycket roligare ^_^. Har ett möte på jobbet idag som jag fasar lite för, men annars är allt lugnt :). Skall på bio ikväll med sambon och ett par vänner, antingen nya National Treasure eller American Gangsters.
Fröjdas litegrann över att det bara är en veckas medicinering på mina katter kvar dessutom (för er som hänger inne på hittekatter så vet ni vad det gäller) och nästa helg skall kattungarna få komma ut i hela lägenheten, och träffa stora katt Rasmus "på riktigt" :).

fredag, hmm… okej det är väl rätt kul måste jag erkänna. :)
idag vaknade jag… fåse… 11.00, Inte kul överhuvudtaget. jag började 08.00. men såg ingen andledning att gå, hade rast till 12.05, sedan slutar jag 13.20, sedan var det ingen "vettig" lektion kvar iaf. så jag sket i hela skolan idag… bläää…
idag ska jag flytta på marsvinsburarna för jag har en bättre lösning nu. :) haha. ^^ sedan ska jag städa/skrubba dom + fixa i hagen + göra rent alla marsvinsgrejer. =P behöver städa mitt rum också… ser förjäkligt ut… haha, jag har hela dagen på mig men ändå… fy sjutton… -.-'' även skrivbordet ska städas, hyllor ska dammas. =P haha. jag lär inte göra allt det men ska försöka! =)
trevlig dag. ^^
Här nere i Värmland skiner solen faktiskt, det är ju alltid bra men snön är på väg bort :(.
Jag har precis tränat lite med hunden, hans nya trick ska bli att buga sig :). Det är så otroligt kul för både honom och mig att träna nya saker :).
Annars idag..Hm, ska plocka undan julen lite ikväll när sambon jobbar.

Imorse kunde jag inte resa mig, min kropp verkar gått i strejk. Får massa konstiga syner och bener viker sig.
Nåja, jag slapp iaf skolan. Idag tänkte jag mest slappa, jag blir så trött på mina föräldrar. De vägrar låta mig vara ifred, jag vill bara sitta i rummet och lyssna på musik. Men det får man inte -.-