Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 569 ggr
emsems
0

God morgon 10/1!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla skribenter!

Jag tänkte att jag kan väl starta en God morgontråd varje dag så kan alla berätta om sin dag eller bara ventilera!

Idag är det jobb som gäller, till 17. Efter det så skajag träna på gymmet och sedan hem och föröska fixa någon mat för att sedan ramla i säng. Bilen är trasig och jag bor så till att jag itne kan handla på vägen hem när jag måste åka buss, så förrådet hemma börjar bli gapande tomt. Har jag riktigt tur får jag igen bilen idag (utan att bli ruinerad) och kan handla på väg från träningen. Det vore nåt! Men en bra grej är ju i alla fall att frysen blir rensad.

Så, vad ska ni göra idag?

Dagens kul: 500 000 svenskar lider av dylexi. Källa: Helsingborgs Dagblad
Haha!

SusanneStromstedt
0

*asg* Dylexi….

Idag ska jag göra som alla andra dagar…sitta vid datorn.

Finns just inget annat att hitta på där jag bor.Jag klarar av att använda båda händerna till tangentbordet nu,men än kan jag inte lyfta nåt med vänstra handen.

Jag ska klinka en stund på keyboarden senare,Bra träning för fingrarna…

BlackTear
0

Hm, idag har jag promenerat med hundarna och pysslat md kaninerna.. Tittar på tv och suttit lite vid datorn =)

emsems
0

oj, vad lugnt och skönt ni verkar ha det då.. *suck och stön*

SusanneStromstedt
0

En annan är ju sjukpensionär,vet du ..Oskyldig

Sehvrin
0

Idag har jag pluggat, sovit och haft konstiga drömmar när jag borde varit vaken och pluggat (somnade över boken, ett under att jag inte dräglat ner den ^^'), suttit alldeles för länge vid datorn och gått på årets första kendo-pass.

Kendo-passet var riktigt jobbigt (har ju knappt tränat på tre veckor) och jag trodde att jag skulle falla ihop i en liten hög på golvet. Men tack och lov så gjorde jag inte det. Är dock otroligt trött nu, så jag ska bara göra mig lite mat och sedan gå och lägga mig… sängen lockar riktigt mycket…

mmm… sova….

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus