Orkar inte
Jag orkar fan inte längre! Jag orkar inte höra skrik, jag orkar inte höra tjat! Jag orkar inte höra era tvång! ORKAR INTE! Jag orkar inte att aldrig få vara ifred, jag orkar inte att bara få vara utan att höra tjat! Orkar inte orkar inte ORKAR INTE! Jag vill bara lägga mig under täcket och gråta men får jag det? Nej, för då skickas jag iväg!
I stället för att lyssna på vad jag försöker säga, istället för att hjälpa mig, tror ni mediciner ska få bort mina problem! Jag orkar helt enkelt inte bara!
Kan ni inte försöka lyssna? Istället för att strunta i vad jag har att säga?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Oj, detta var starkt. Försöker läsa mig in i vad som hänt eller händer dig. Väldigt starkt. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Jag skrev den här om dagen, när jag mådde som sämst..
Det är lättare för mig om jag skriver ner mina känslor :)
Sen läste jag den igår.. Och fick lust att lägga upp den :).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jag har varit deperimerad, men nu är jag mycket bättre :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Ibland hjälper det att "skrika" ut på papperet…det är därför det finns så många poeter
ja det kan säkert stämma… jag skulle behöva skriva av mig ibland, men vet inte om poesi är mitt sätt riktigt, kanske snarare bara att grubbla bort det.. eller ska man kankse ge det ett försök??

Emma,skriv så många fula ord du kan,eller det du hatar mest av allt,eller bara skriv JAG ÄR SÅ IN I HELVETES JÄVLA FÖRBANNAD många gånger.
Jag lovar att allt du är ledsen eller arg över har lättat betydligt sen!
Ett tag gick jag in på dass,stirrade på mig själv i spegeln och skrek så högt jag kunde ; Förbannade sumprunkare!!!
Det är som en ventil…
Sumprunkare?? HAHAHHAHAH

*Fniss* 

ja vem orkar vem orkar raring.
vem orkar när man har en alkoholiserad fader och vem orkar när folk frågar om alla ärr och vem orkar när alla säger att det går över.
jag önskar jag kunde ge bra råd som alla andra men jag antar att du kan gråta. gråter och skriver det gör i alla fall jag.