Portkod 174263
Detta är en "bok" jag skrev på för några år sedan. Men jag är sugen på att överarbeta kapitlerna och fortsätta.
Konstruktiv kritik uppskattas, så ser ni något som jag formulerat udda eller där beskrivningen är förvirrande: Hojta till. Även stavfel brukar kunna slinka med allt för ofta.
Ämnen: Unga vuxna, psykisk hälsa, depression, kärlek, universitetsliv, vänskap
Varning för känsligt innehåll!
Prolog
"Om jag säger att jag älskar dig, kommer du att fly då?" Tystnaden som följer är lång och plågsam. Olidlig. Hon fortsätter att tiga. Stirrar ner mot marken. Att fly är lockande. Det är dessutom något hon alttid varit bra på. Men det senaste månaderna har så mycket förändrats. Även om hon för tre månader sedan skulle utan någon tvekan ha flutt så är det inget hon tänker göra nu. Rädslan att förlora allt det vackra är större än rädslan att bli älskad. Även om hon vet att det inte kommer att vara för evigt.
- Redigerat 2024-07-08 09:16 av [Undertaker]
Låter spännande. Stavfel: Flutt - skall väl vara flytt.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#1: Så går det om man skriver lite för snabbt. Ja, ska naturligtvis vara flytt, tack.
*Kapitlen, inte kapitlerna.
Jag tycker att denna prolog gör en nyfiken på en fortsättning. Men vad använder du för program att skriva i? Jag anser att det inte är en korrekturläsares uppgift att rätta en massa slarvfel, det kan man undvika genom att skriva i ett program som har rättstavningskontroll. Särskilt om man vet att man ofta gör dem.
Sajtvärd på Skrivlust
- Redigerat 2024-08-10 06:41 av Crucio
#3: Jag använder Word så rättstavningskontroll finns. Men fel kan ändå råka slinka igenom.
Kommer avstå från att ladda upp mer, tråden kan gärna raderas.