Jag är här som medarbetare
Hej allihopa, jag tänkte att det kunde vara bra att ha någon admin på sajten så jag skrev till Niklas och bad om att få bli Medarbetare. Jag hoppas ni tycker det blir bra, och om ni har några förslag på något som kan göras så bara skriv!
Jag är 13 år och tycker väldigt mycket om att skriva, jag skulle väldigt gärna bli författare i framtiden. Jag har tyckt om det i hela mitt liv, det finns massor av hophäftade pappersböcker här hemma från när jag var liten. Ingen är väl så bra egentligen, jag var riktigt liten när jag skrev dem, men det är väldigt härliga minnen.
Sedan stannade skrivandet av i ganska många år och jag gjorde det bara i skolan, men någon gång i början av mellanstadiet, fyran tror jag, började jag bli sugen på att skriva på min fritid igen. Nu har jag nästan alltid minst ett projekt att skriva på, men jag är en sådan som kan ha lite svårt att slutföra saker men jag gör mitt bästa att få det klart också. Jag har nog tre olika igång nu, plus en serie.
Vad bra!
🙂
/Maria
Va roligt!!
Det kommer du att fixa galant!!
Välkommen!
Lycka till Signur123 😍👍😀
HH 🙂
Tack så mycket allihopa! 😊
Jag hittar inte något inlägg om Skrivregler, och jag sitter och funderar på det nu. Har ni några tankar om vad det skulle kunna vara, utöver iFokus regler?
#5 Räcker inte iFokus Skrivregler?
/Maria
#6: Jo det kan räcka.
- Redigerat 2023-11-22 17:56 av Signur123
#0 Du blir en jättebra medis! Lycka till! 💐
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Tack så jättemycket! 😊
#5: iFokus Skrivregler, och så plus om sajten ska ha några speciella regler som att etiketter är ett måste, eller att bara admin får göra etiketter och så vidare.
Tänk på att skriva källan var du funnit reglerna.
- Redigerat 2023-11-23 08:13 av [Zefirka]
Grattis 🌝 Så glad om det kan bli lite liv här igen.
Särskilt roligt med en ung intresserad person
Låt dagen idag bli din bästa hittills!
Tack😊