OT: Ny här
Jag heter Johanna och hittade nyss hit till Skrivlust. Tror att jag blev medlem nr 100 också. :)
Jag är 13 år och har skrivit väldigt mycket. Skriver mest noveller, men ibland någon dikt med. Läser i stort sett varje dag, och det är böckerna som lärt mig skriva. Började läsa vid 5-6 års ålder, och började med att skriva dagbok. Har massor små dagböcker från förskolan och upp. På lågstadiet började jag skriva små berättelser, och fortsatte. På mellanstadiet skrev jag väldigt mycket. Har just avslutat min första termin på högstadiet, och tiden räcker inte till för så mycket skrivande. Men nu på jullovet tänkte jag påbörja en berättelse om gudarna i den nordiska mytologin.
Oj vad långt det blev. Men jag hoppas att någon orkade läsa i alla fall. :) Jag kommer nog att lägga upp något jag skrivit, någon gång.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Välkommen hit till oss Johanna!Hoppas att du ska trivas här..
Ska du vara med i tävlingen?/Susanne
Kanske, har inte kollat ännu. Men ska göra det nu. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Välkommen! Klart du ska skriva i jul och sedan lägga in den i tävlingen =)

Hej och välkommen!
Vi har ju samma namn (både för- och efternamn) =D
Hoppas du bidrar med något till tävlingen!
Stora och lilla Johanna, haha. :D
Har just påbörjat min berättelse om Gudarna i Valhall, men det är lite klurigt, är inte så insatt i nordisk mytologi. ;)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Vääääälkommen!! :D

Välkommen, oroa dig inte för långa texter, vi skriver inte bara utan läser också :-).
Härligt att du gillar att skriva, och din bakgrund är väldigt lik min egen. Min mamma sa suckande en tid att hennes ryggbesvär kom från att konka mina böcker från biblioteket. Läste konstant, och skrev glatt.
Sköt om dig. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.